掃呢頁CODE去手機

2013年9月13日 星期五

獎門人特別多高潮




JJ高潮眼再現,搞到志偉都想啜埋一份。

媽咪姐

獎門人特別多高潮

周二( 10日),《獎門人》進行錄影,今集嘉賓勁咯,單係 JJ(賈曉晨)一個已經夠曬矚目。

須記得, JJ最叻就係玩「啜波波」,邊啜仲要邊高潮眼。當晚獎門人曾志偉就安排幾位猛男輪流跟 JJ對吹,全晚唔單止高潮連連,仲幾乎笑死人。

JJ連環高潮

玩「啜波波」玩到高潮眼而成為女神嘅 JJ,當晚衣着確係密實咗啲,不過交足戲,任憑獎門人搓圓㩒扁。同謝天華、鄭伊健、錢嘉樂幾位「古惑仔」對吹?冇問題!玩「爆波波」再被糟躓?又得啫!難得 JJ對住任何球類都可以高潮眼。媽咪姐都要寫個「服」字俾佢。

JJ高潮眼咗幾回合,輪到錢嘉樂「出口」,錢仲好主動,爭啲咀到 JJ。

「啜波波」高潮眼,「爆波波」又高潮眼,勁。

鄭伊健古惑動粗

就嚟跟幾位「古惑仔」兄弟開演唱會嘅鄭伊健,唔知係咪為 concert操得勁過頭,喺着冰衫環節,竟然好粗魯撕爛咗件衫,求其繞喺頸度就當着咗,認真古惑。

拍呀拍,睇下伊健對手臂幾粗!

佢大力到撕爛衫,仲好得戚將件衫圍頸當交差。

林曉峰教壞細路

「獎老」之一嘅林曉峰當日變身嘉賓落場,玩得有板有眼。不過喺「啜波波」環節,佢唔小心「失嘴」獻吻俾麥包。哎吔,老婆康子妮同一對囝囝當晚都在場㗎,咁搞法,小心教壞細路!

麥包(左)、林曉峰(右)啜唔到波,反而啜咗落對方度。

林曉峰老婆康子妮,大仔林寶(中)、細仔林熙(左)齊齊出席撐場。不過見到老竇同個男人啜啜,唔知好笑定好嬲?



鍾意就快D Share啦!