掃呢頁CODE去手機

2013年9月13日 星期五

推兩劇辣㷫無綫 鄭嘉穎急返娘家耍冧




返娘家解畫

鄭嘉穎上月尾( 8月 27日)返 TVB與過氣女友佘詩曼拍月曆,據知當日拍完月曆後,鄭直上八樓向樂易玲解畫,陳述連推兩劇的原因。之後,鄭嘉穎獨自到西餐廳煲煙,撞啱本身 friend底的黃浩然,鄭即皺曬眉拉實對方吹水。

娛樂喧

推兩劇辣㷫無綫 鄭嘉穎急返娘家耍冧

前年,兩屆視帝鄭嘉穎憑內地劇《步步驚心》飾演「八爺」一角爆紅後,中港片約源源不絕送到,每集片酬更飆升至 35萬人民幣。

人紅氣焰大,鄭嘉穎先後推了兩套無綫劇《寒山潛龍》及《忠奸人》,因而辣㷫一手提拔他的監製王心慰。

今年他主演的國產劇《葉問》在內地播出後,劣評如潮兼收視仆直,嚇走不少內地製片商。內地冇運行,本刊發現鄭嘉穎日前頭耷耷返無綫,據知此行除拍宣傳片外,還要與珍姐、樂小姐耍冧,認真慘情。

見煎 pan收聲

和黃浩然傾密偈期間,已取代鄭嘉穎、現時是監製王心慰頂頭愛將的陳展鵬(右一)路過,鄭嘉穎即收聲,望實對方,待陳展鵬走開才繼續和黃浩然密斟。

11年鄭嘉穎憑《怒火街頭》奪三料視帝,同年拍罷《怒火街頭 2》後,他高調宣布將會長駐內地拍劇搵人仔,除自資在內地開工作室,自己接劇本做演員之外,亦請人寫劇本,自覓演員接劇,將自己打造成「娛樂大亨」。短短年半間,他一口氣接了五套內地劇,狂賺 4千萬人民幣。早前,更暴發戶上身,豪擲 3千萬在港美連掃三個物業。不過,名利雙收的他,卻沒有向無綫投桃報李,應承為無綫拍劇,臨門卻甩底。據知此舉觸動了兩大高層曾勵珍及樂易玲的神經。

連環推劇

辣㷫樂易玲

鄭嘉穎一直和樂易玲關係良好,二人更試過被拍得在上海 high tea,但由於鄭接二連三推無綫劇,令一直痛錫他的樂小姐左右做人難,因此急召對方回巢解畫。

早前,本刊已經踢爆過鄭嘉穎拒剃頭推拍古裝劇《寒山潛龍》,引起製作部(戲劇製作)總監曾勵珍不滿。據知現正拍攝中,由王心慰監製的新劇《忠奸人》亦曾找他演出。鄭最初應承,當時監製還為他訂造一個戇直警察好角色,但鄭臨時以拍內地劇撞期為由再推拍。據幕後人員透露:「嘉穎推咗《寒山潛龍》,都應承咗珍姐下套唔會再推。早幾個月 Amy(王心慰)見前幾年套《與敵同行》收得,想搵番郭晉安同鄭嘉穎呢對視帝拍檔拍《忠奸人》,安仔繼續做反派,嘉穎就做警察,好多動作場面。不過嘉穎一聽到要打就話自己內地劇未拍完,要下年先有期,激到 Amy姐同珍姐跳起。 02年嗰陣鄭嘉穎剛剛入無綫,經理人約都未簽,係得 Amy睇起,幾套劇連續搵佢孭飛。依家佢紅咗就唔識人,唔嬲就假。最後 Amy咪搵演慣差佬兼肯搏命嘅吳卓羲頂佢囉。珍姐講到明話下次啱用都未必搵嘉穎,驚佢又玩嘢縮沙。」

對於執二攤替鄭嘉穎演《忠奸人》,吳卓羲一味說「唔知」,不過他表示:「我係全劇最辛苦嗰個,好多動作場面。我同安仔入面有好多鬥法,戲份都唔會少。」

無後盾𢱑無綫

秘密入養和

除了和無綫鬧僵,一直在大陸拍劇的鄭嘉穎近日身體亦有小毛病,上月尾( 8月 30日),他秘密到養和門診求醫,逗留一小時後離開。

與無綫還有兩年經理人約的鄭嘉穎,一直扭計唔肯返娘家拍劇。據知近期卻情況逆轉,皆因他孭飛的國產劇《葉問》在內地播出後,收視不濟,更有不少網友將他、黃秋生及梁朝偉等「葉問」比較,笑他睇得唔打得,令原本想搵他拍續集的《葉問》製片商亦急急打退堂鼓,另覓演員參演。

不過最致命原因是他的大爺性格,年初導演李力持就曾公開在電台狂數鄭嘉穎:「我知佢經常改劇本,不過練好啲普通話,能夠同劇組打成一片先啦!」明踩他擺款兼國語屎。據知除《葉問 II》外,早前《步步驚心》原班人馬拍續集,但劇組亦飛起鄭嘉穎。截至 6月尾,鄭嘉穎拍完《華胥引》後,便一直留在香港放假至今。上月,本刊更拍得他在電視城現身。

據知情者說:「嘉穎拍完月曆,即刻收到樂小姐(樂易玲) call,上八樓見佢。雖然樂小姐同嘉穎本身好熟,嘉穎推劇亦唔係好關樂小姐事。不過上頭施壓,樂小姐惟有搵嘉穎照肺,話佢咁樣推劇,冇監製會再搵佢。」據知鄭嘉穎亦主動搵珍姐耍冧,並口頭答應明年初會為她旗下監製拍一套劇。雖然鄭嘉穎出名麻煩友,不過隨住謝天華離巢,林峯及陳豪未動筆續約,無綫無奈亦要「誠邀」鄭嘉穎留低。

到截稿日,本刊仍未收到鄭嘉穎及樂易玲回應。

吳卓羲執二攤

鄭嘉穎辭演《忠奸人》,無綫即搵吳卓羲頂上,日前吳出席《忠》劇開鏡儀式時,仍未知自己執鄭嘉穎二攤的他,和劇中女主角田蕊妮有講有笑。

有劇做就得

對於執二攤一事,吳卓羲淡淡定說:「其實有劇做就得,拍劇做乜都冇所謂,最緊要係有好角色。」

監製封嘴

對於鄭嘉穎推自己套新劇《忠奸人》,多年前在《烈火雄心》系列一手提拔他的監製王心慰對記者只拋了句:「依家套劇都定曬卡士啦,我唔會再講其他人啦!」

曇花一現

去年,鄭嘉穎挾住兩屆視帝闖內地發展,吸引不少製片高價搶用他。可惜其人氣無以為繼,加上由他孭飛的內地劇《葉問》冇收視冇口碑,不少製片紛紛易角用其他演員。

《步步驚情》(冇份)

11年鄭嘉穎主演的《步步驚心》在內地爆紅,其「八爺」形象深入民心,劇集今年還開拍 40集《步步驚情》。不過有傳他與拍檔吳奇隆和劇組不和,最終只有對方有得留低,冇得拍續集的他白白送走 1,400萬人民幣。

《葉問 2》(易角)

去年,鄭嘉穎拍《葉問》傳出不少是非。有指他「唔打得」搵替身,在內地播出後,更劣評如潮,不少網友直指他冇料。原本鄭嘉穎以 50萬人民幣一集拍續集,但有傳林峯將頂替他。如以 50集計算,令他損失 2,500萬。



鍾意就快D Share啦!