掃呢頁CODE去手機

2013年10月3日 星期四

夾檔搵食 甄子丹 埋班做大佬




甄子丹聖誕節跟甄家班在屋企開 P,雷宇揚(紫衫)也有份參加。

探熱針

夾檔搵食 甄子丹 埋班做大佬

動作片一向是香港電影賣埠其中一項重要元素,《葉問》大賣後,跟隨甄子丹搵食的動作班底,片約部接部;特技動作,隨時搵命搏,加上目睹日籍兄弟 Kenji在內地睇景跌落懸崖,差啲冇命,促使甄子丹成立公司,打造「甄家班」,幫一班合作超過十年的自己友,在影圈劃地盤,在將上映的新戲《特殊身份》,繼續打餐飽!

死過翻生

今年初,甄子丹自組「 Super Hero超級英雄」電影公司,打正旗號埋自己友班。新片《特殊身份》的動作場面,由「甄家班」操刀,兼任動作導演、監製、男主角的他,為求動作設計推陳出新,將要求大幅加高。「大家都拍得好辛苦,幾乎每場戲都有人受傷。以前度招,我想得最多嘅係點樣令觀眾睇到嘩嘩聲,而家反而希望可以喺動作當中帶到訊息,將特技動作層面提升。」

帶住一班兄弟搵食,甄子丹最印象深刻是為電影《武俠》睇景,搞到跌落懸崖的日籍兄弟 Kenji死過翻生的經歷。

「嗰日我哋一齊去睇景,行到懸崖附近,佢唔小心碌咗落山,初時冇人發覺出咗意外,大家都以為佢走開咗,直至後來佢突然成身血出現番,大家先知佢原來跌咗落山,嗰度有急流同瀑布, Kenji如果唔係有功夫底,掹住一嚿大石,應該冇咗條命。」甄子丹說。

(左至右)甄家班部分成員包括郝振傑、穆寧、李歧傑、喻亢、嚴華、莊元章、李傑、張超。

內地演員景甜第一次跟甄子丹合作就要埋身肉搏,玩真打,她估唔到甄子丹對女仔要求咁高。

高於市價

出生入死,多年來拍戲周身傷的甄子丹尤其注意安全,不過拍動作片始終有風險,意外難免發生,身邊兄弟搵命搏,做大佬的甄子丹每次會為「甄家班」爭取高過巿價的酬勞外,拍攝現場亦例必要有一個放滿凍飲的雪櫃,不幸遇到有兄弟受傷,他更會識做私下封利是。

「老實講,拍打戲都係搵命搏,大家好明白呢行唔容易,所以更加珍惜呢十幾年合作同感情,有啲人由九七年開始已經同我做嘢,好似喻亢就由《千機變》一直跟住我,由幕後做起,近年我俾多啲機會佢做幕前,今年就拍咗《冰封俠》同《一個人的武林》。」

被成龍無理炒魷的盧惠光,雖然冇得拍成龍電影,但也有其他導演肯俾機會。

要度新招,甄子丹坦承拍每場打戲都有人受傷。

甄子丹在新戲扮臥底古惑仔,他說有睇周潤發多年前的《龍虎風雲》學嘢。

乜人都有

甄子丹的兄弟班總人數約二十多人,成員中有香港人,也有內地人、日本人甚至外籍人士,其中死過翻生、日本籍的穀垣健治( Kenji Tanigaki)隨他來港多年,已經說得一口流利廣東話。

「有啲兄弟唔係本地人,屋企人唔喺身邊,過時過節,我都會約埋一齊食飯開 party。」做大佬,公私都照顧周到。

Kenji(左)跟喻亢(右)之前在陳可辛執導的《武俠》均有演出機會, Kenji更為此片而跌到周身傷。

為帶挈一班兄弟搵多啲,甄子丹早前接拍海洋公園活動,他也預兄弟一份。

來自內地的嚴華(戴面具)在《龍虎門》中也有做演員機會。

Kenji(熒光波鞋)在新戲中有份參與度招,事實他在日本已經獨當一面,擔任過多部日本片武指。

兄弟班

武行講班底,香港影壇出現過袁家班、成家班、洪家班、劉家班等兄弟班,多年來,對港產片特技動作,貢獻不少。

洪家班獨當一面

洪金寶(三毛)率領的洪家班,旗下有元華、林正英、元彪、錢小豪、錢嘉樂和黃錦燊等,只要有潛質,三毛不論幕前幕後,都會大膽嘗試,讓兄弟擔正,例如已故的林正英,便是殭屍片的經典,還有元華、錢嘉樂,也在娛樂圈獨當一面。

成家班反面收場

成龍為首的成家班,成員有盧惠光、太保、火星、馮克安、林國斌、段偉倫等,前後經歷三代。八十年代成龍演藝事業起飛,身邊的成家班一直為他做替身出生入死,但好來不一定好去, 09年,成龍賠了十萬蚊,便炒了跟他三十年的盧惠光、 03年又無故踢走段偉倫。



鍾意就快D Share啦!