掃呢頁CODE去手機

2013年10月13日 星期日

大鬧拍賣冇人性 梅媽:唔食都要告

video


大鬧拍賣冇人性 梅媽:唔食都要告

插爆拍賣冇人性 梅媽力保阿梅遺物

百變樂壇天後梅艷芳(阿梅)在故居的逾千件遺物今日拍賣,其90歲母親覃美金(梅媽)昨日在兒子梅啟明及阿梅數名粉絲陪同下,在南華體育會中心的喜運星酒家開記者會,大會先向傳媒派發一份新聞稿,頭三頁是梅媽對阿梅的遺產執行人匯豐信託拍賣遺物的控訴,另包含十多頁是梅媽向匯豐信託(香港)有限公司、高偉紳律師行及潘兆初法官的申索陳述書。

梅媽指今次開記招的目的是宣佈想「炒匯豐魷魚」、告法官潘兆初及反對拍賣阿梅遺物,她說:「我要為我逝世嘅女討回公道,冇人性㗎!我去過信問可唔可以畀番少少遺物我,冇回應,之後個法官就批拍賣啲遺物。可能有人唔抵得我養到個女咁叻,搞搞震講衰我屋企,𠵱家阿梅啲遺物好似一嚿豬肉咁分出去,幾年前已經諗好拎到啲遺物,希望可以有個地方放好佢。」



■一代歌後梅艷芳逝世近十年,近日遺物被拍賣。

暗寸志偉冇問候

梅媽又指不要相信匯豐信託,她說:「做咩信託,信佢就託先真!人哋成日話我點對阿梅唔好,好同唔好都同你啲外人冇關,又話我賭錢,我都唔識賭,我一個人捱大四個仔女,我點使佢啲錢,使佢幾多錢,就算使都係應份!啲律師、法官都有父母,點解要咁對付我一個老人家。」梅媽說得激動時,不禁眼有淚光。



■梅媽講到激動,不禁眼濕濕。



■梅媽及梅哥昨開記者會,聲討阿梅遺物遭拍賣,梅哥更感激向太聲援。



■阿梅的大床亦被拍賣。資料圖片

問到會否到拍賣會?梅啟明搶答:「如果我哋去,一定會好混亂,俾人話搗亂冇乜意思,唔會去。」梅啟明說得面紅耳熱又掉報紙,大罵香港政府怎能容許別人遺產被拍賣,及暗指演藝人協會會長曾志偉多年來沒有對梅媽問候一句:「呢十年唔係打官司,係打緊血戰!」他否認當梅媽未獲基金支付生活費時沒有照顧對方,問到有沒有工作?梅哥說:「間中做散工,同靠外家。」

梅媽透露基金由去年7月開始拖欠她過百萬元生活費,過去十年花費不少在訴訟上,可有後悔?梅媽直言:「冇後悔,唔食都要告,要拎番公義!之前十二萬一個月,有一半都係請律師費用。」至於阿梅粉絲吳小姐表示已聯絡曾志偉幫手,希望保留阿梅生前每一件珍貴的遺物。對於梅媽的指控,黃國桐律師昨日在電話說:「因為梅艷芳小姐已經有咗遺囑,所以以遺囑為準。」

採訪:胡比

攝影:陳志嵐

足本收睇《亂噏24》x 甄子丹;天後潮媽陳慧琳接力登場!

周一至周五《亂噏24》預埋你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!