掃呢頁CODE去手機

2013年10月2日 星期三

食神駕到 呆等細細粒暴食 郭晉安嬲到閃




勁食薯片

細細粒為食到得人驚,拍外景一有機會就搵薯片食。

真面目

食神駕到 呆等細細粒暴食 郭晉安嬲到閃

細細粒陳嘉佳上位靠肥賣可愛,年初憑《老表,你好嘢!》成功彈出,最近仲有份參演新劇《忠奸人》,更可以同郭晉安、田蕊妮及吳卓羲合作,算愈做愈有,不過細細粒為食性格難改,搞到要視帝呆等 2粒鐘,抵打!

狂吞燒賣

拍攝前劇組已經放咗飯,之後細細粒再鯨吞幾十粒燒賣都冇問題。

上週三( 25日),《忠奸人》在九龍城街市附近一間便利店拍外景。當晚演員有齊主角田蕊妮、郭晉安、吳卓羲同細細粒。

食足 3粒鐘

晚上 6點開機拍攝,先拍田蕊妮、細細粒便利店食燒賣傾偈嘅戲,郭晉安 8點多才到,以為差唔多輪到佢出場,點知細細粒一見到燒賣就顧住食,仲食到連對白都講錯勁 NG,最威係連續鯨吞幾十粒燒賣都面不改容,飽字似乎從來冇喺佢身上出現。

拍完便利店場口已經 9點幾,再補拍田蕊妮揸電單車載細細粒,先輪到視帝郭晉安埋位,等極未埋位,安仔等到惟有揸車由九龍城去到銅鑼灣遊車河兼買雪糕降火,而同場的吳卓羲亦一樣在街邊等到發呆。問細細粒覺唔覺阻住進度,她說︰「個 rundown係遲咗,我諗唔關我事啩?」講到明唔減肥嘅細細粒︰「工作忙嗰陣會輕少少, 220磅左右,家有 240磅,不過唔想減住呀。」一向 TVB只有大茄等視帝開工,家陣連郭晉安都怕咗佢,細細粒都算係經典囉!

雪糕降火

當晚郭晉安留守尾門拍攝,點知細細粒貪食累事,超時 2粒鐘,搞到安仔要揸車過海嘆番杯雪糕降火。

等到發呆

當晚場場戲都有細細粒,又為食、又 NG,戲入面飾演警察嘅吳卓羲都要等。

大塊田要揸電單車載細細粒,點知佢一上車搞到車頭翹起,嚇親大塊田。



鍾意就快D Share啦!