掃呢頁CODE去手機

2013年10月2日 星期三

《 M Club》嫩女泳池激戰




FBI

《 M Club》嫩女泳池激戰

曾志偉有份監製嘅 TVB新劇《 M Club》拍得如火如荼,飾演一班中女嫩口版嘅女演員表現亦相當唔錯,上星期五, FBI佢哋仲拍咗一場落水戲,咁精采, FBI當然唔會甩漏啦!

其他影片

話說呢場喺烏溪沙一個俱樂部拍嘅戲,講李若彤等女主角諗番起佢哋 80年代嗰陣,一班𡃁妹去泳池暢泳,一班少女當然玩得非常開心,全程只需着住泳衣嘻嘻哈哈冇對白。糖妹、 Anjaylia(陳嘉寶)同 Super Girls嘅 Cheronna(吳嘉熙)等 6個嫩版主角朝早到咗泳池熱吓身就即刻開始水戰,仲玩到攬埋一嚿鬼咁投入,衰在人人着住一件頭泳衣而唔係三點式呀,否則真係仲好睇喎!

Anjaylia雖然冇乜事業線,但都勝在激罕着泳衣!

糖妹成朝都遮遮掩掩怕俾 FBI影到佢着泳衣。其實得 4呎 10吋嘅糖妹身形唔好 FBI當然預咗,呢日仲有個小肚腩凸埋出嚟,不如佢企定定擺個靚甫士畀 FBI影靚佢咪仲好。

Super Girls嘅 Cheronna係就係有啲「大隻」,但勝在比例 ok,最重要就係大大方方擺曬甫士任影, FBI要畀個「 LIKE」你!

一班𡃁妹上遊水堂前先接受老師訓話, FBI唔係好明點解學生一定要紮孖辮嘅?

FBI八到原來導演曾提出過着三點式,不過監製曾志偉同陳維冠就 say no。其實都啱嘅,諗起 80年代冇𠵱家咁多港女肯着三點式,唔使冒穿崩險,又唔使嘥口水氹班女,快快趣趣拍完即閃仲好啦!



鍾意就快D Share啦!