網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月14日 星期一

連詩雅沈震軒 咀到冇得Cut




連詩雅沈震軒 咀到冇得Cut



■(左起)莊思敏、蔣家旻、倪晨曦、吳若希及連詩雅清一式曬腿。

莊思敏、連詩雅及吳若希等昨日齊騷長腿到旺角行人專用區宣傳電影《溝女不離3兄弟》,吸引百人圍觀,情況有點混亂,之後她們再乘巴士到銅鑼灣宣傳。連詩雅談到該片角色較以往有突破,並與沈震軒有法式接吻戲份,拍攝時導演還忘了叫cut機,幸好他們有默契,事後問導演為何不喊停?導演解釋因為覺得當時很sweet。記者追問可有與沈震軒拍出真感情?連詩雅忙說:「冇呀。」

至於莊思敏表示很少搭巴士,因為驚會頂頭。吳若希則說:「我好驚去人多嘅地方,因為6歲時同媽媽行年宵市場時走失,自此好驚到人多嘅地方,頭先我都係咁掹住張建聲件衫。」

採訪:藍文浩

攝影:陳俊強



■連詩雅與陳奐仁於鬧市派宣傳品。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!