網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月18日 星期一

黃紫盈處女騷 黃婉曼仆住寸 黃婉曼,

video


黃紫盈處女騷 黃婉曼仆住寸

處女出騷賺5萬 紫盈BB:開心價

無綫前新聞小花黃紫盈昨日在旺角出席鞋履品牌Mel專門店開幕活動,同場有師姐黃婉曼和歌手吳若希等。

黃紫盈處女登場,出動蔡卓妍(阿Sa)禦用髮型師Mike、佘詩曼禦用化妝師Chris設計造型。雖說是首次行騷,但她表現淡定閃亮,全程展露燦爛笑容。不知有心或無意,她曾兩度俯身整理所穿的鞋,但卻力保不失無走光,相對經驗多的黃婉曼出場時險仆,認真失威。



【C女郎】

■黃紫盈(右)形容與黃婉曼僅屬擦肩而過的舊同事,但在活動相遇即攬腰扮老友。

攝影:葉君海

保密未來動向

黃紫盈被稱為「淚的小花」,一滴眼淚值萬金,有傳其處女出騷價與姐仔岑麗香同級收5萬酬金,不過她拒回應身價。有指黃紫盈轉職公關?她又迴避說:「如果有新消息再同大家講。𠵱家放假,所以心情輕鬆好多,放假唔想講工作。」目前自由身的她透露未有經理人公司主動接洽:「我冇concept,亦都唔太熟(行情)。」網民再發起熄電視,明晚罷睇無綫台慶,黃紫盈透露明晚不在港:「每年(台慶)我都忙緊新聞。」而有報道訪問多個業界專業人士如律師、醫生等,均指摘無綫劇集失實,黃紫盈忌諱回應:「平時好少睇劇。」

黃婉曼提到出場險仆,即笑說:「好瘀呀!好彩冇仆低咋。」曾在無綫報天氣的她,原來和黃紫盈以前僅是擦身而過的同事,不過她仍關心黃紫盈:「我有問佢動向,但佢好似好神秘咁,咁我覺得OK,後生女做自己開心事,有乜嘢想試就試,我仲叫佢enjoy第一次,不過見佢都好有計劃。」



■黃婉曼行騷時險仆倒,面露慌張神色。

對於有傳紫盈行騷價與岑麗香同級,問到婉曼騷價,她笑說:「咁其他嘉賓又會比較,我有對靚鞋就得喇!我好知足常樂,叫佢請食餐飯囉,佢咁高價錢嘅話。」黃紫盈被指眼淚值錢,婉曼就暗寸說:「咁女人都係開心嘅好,唔好成日喊。」

採訪:黃曉妍



■黃紫盈、黃婉曼與眾嘉賓吹泡泡賀鞋店開幕。

足本收睇《亂噏24》x 楊千嬅;影帝張家輝接力上陣!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!