網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月19日 星期二

偉仔拒授夫妻之道 偉仔,梁朝偉,




一中一台:偉仔拒授夫妻之道



■梁朝偉及嘉玲昨午自香港飛抵台灣喝好友的喜酒。台灣《蘋果日報》

昨晚7時許賓客陸續到場,當中不乏圈中人,導演王家衛夫婦到場時,王太表示替一對新人開心。稍後梁朝偉、劉嘉玲、陳柏霖、張震嶽、甘國亮及侯孝賢等先後赴宴。



■王家衛偕太太赴婚宴祝賀一對新人。



■張震嶽盛裝到場祝賀好友。

梁朝偉與劉嘉玲昨日下午1時許,戴上黑超現身香港國際機場,起程往台灣出席張震婚禮,嘉玲配以一襲豹紋外套。問到準備甚麼禮物送給新人?偉仔故作神秘說:「係一pair嘅家居禮物,詳細唔講得。」未知是否採購自嘉玲新近開張的家品店。提到夫妻相處之道,偉仔說:「每對夫婦都有自己相處之道,唔使教。」他表示未見過新娘子莊雯如,反而太太嘉玲就見過,嘉玲大讚女方溫柔體貼:「有一刻令張震覺得要變,所以就結婚喇。都想佢哋生小朋友,祝佢哋心想事成。」此外,臨入閘前嘉玲要向閘口保安展示身份證,展示過後她急急收回怕讓記者拍到。

採訪:張俊銘

攝影:馬建華



■曾寶儀每次出席婚宴都被人問何時出嫁。



■好友陳柏霖由保安護送下到場。

足本收睇《亂噏24》x 楊千嬅;影帝張家輝接力上陣!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!