掃呢頁CODE去手機

2013年11月7日 星期四

鄭裕彤再入養和 李嘉誠急探 M1,




探熱針

鄭裕彤再入養和 李嘉誠急探

現年八十八歲的新世界及周大福集團創辦人鄭裕彤(彤叔),自去年九月中風住院三個月後回家休養,便一直未有露面。據知,中風後彤叔身體活動能力大不如前,說話亦有困難;今年八月,彤叔再次因身體不適秘密入住養和醫院,雖然留院近一個月後可出院,但因病情反覆,三星期前,又再度入院留醫。據了解,不少移民外地的鄭氏親友,上月陸續回港探望彤叔,連香港首富李嘉誠,亦有抽空到醫院。

其他影片
病情保密

去年九月,彤叔在家中風被送入養和醫院,留醫觀察三個月後秘密出院,返回鄭家大宅休養。

「彤叔中風後講嘢唔清楚,身體活動能力差曬,出入要兩個人扶住坐輪椅,間中會叫人推佢出後花園曬太陽,暫時亦只可以食流質食物。雖然醫生要彤叔多啲休息,但公司每日依然會派人嚟向佢交代公司情況,彤叔就算唔舒服,對盤生意仲好上心。」知情人士透露。

在家休養大半年,今年八月中,彤叔再度秘密入住養和醫院深切治療部。

「彤叔情況轉壞,家人第一時間送佢入養和,仲同醫院講明要高度保密,萬一彤叔病情外洩,會對有份照顧彤叔嘅醫護人員作出追究。彤叔都好硬淨,住咗一個月唔夠就可以返屋企,但始終年紀大,病情易反覆,三個星期前,彤叔覺得唔舒服,又入番養和,到而家仲未出嚟。」

週一,大仔鄭家純到醫院探彤叔,但逗留十分鐘便離去。

彤叔再入院,少有出現醫院的李嘉誠特登去探病,據資料顯示,李嘉誠對上一次探病是富豪禦用風水師陳伯病重期間。

上週三(十月三十日),李嘉誠約埋紅顏知己去探彤叔。



李嘉誠出入,除坐防彈寶馬車外,更有三架保鏢車及一架電單車護駕,十分大陣仗。

親友陸續回港

彤叔愛孫鄭志恒的韓籍女友以及曾孫,據知在兩個星期前,被急召由韓國返香港。

已經八十八歲的彤叔,情況時好時壞。據知,不少移民外地的鄭氏親友也收到通知,陸續回港探他。「鄭家上下都好擔心彤叔嘅病情,已通知外地啲親友,抽時間返嚟見吓佢,鄭志恒之前都飛咗去韓國,接埋女朋友同個仔返嚟探彤叔。上星期連李嘉誠都特登行秘密通道上去探一探老友,逗留咗大約十分鐘。」知情人士說。

秘道出入

彤叔大仔鄭家純及次子鄭家成,差不多每日都會到養和照顧父親。由於要保密入院消息,所以兩兄弟多數經由秘道出入,避免被傳媒發現。

本週一(十一月四日)上午九時,鄭家純探完老豆離開養和,記者上前追問有關彤叔病情,戴住口罩的他說:「好好,多謝關心。」至於何時出院及病情等問題,鄭家純全程封口。至於十一月生日的鄭家成,公司同事每年也會為他慶祝,今個月二日,亦在惠陽的棕櫚島度假村,筵開八席。

「本來 Peter(鄭家成)唔想慶祝,但公司同事唔知彤叔有事,所以照舊幫佢搞; Peter唔想俾人知老豆入院,咪照去囉!不過佢都冇乜點參與個 party,只係切蛋糕嗰陣出現,同埋唱咗首歌,十點就散場。」知情者說。

鄭家成到醫院探彤叔,不過由秘密通道出入。

為免惹來揣測,鄭家成今年照舊跟度假村同事開生日 party,他亦只有在切蛋糕時有笑容。

上年 9月彤叔第一次中風入院,孫仔鄭志剛也被拍到在醫院出入。



鍾意就快D Share啦!