網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月5日 星期四

[壹週刊 1239 ] 睇拍戲 許冠文王祖藍 玩謝葉念琛 祖藍,許冠文,王祖藍,M1,




電影煞科三個月,但上星期王祖藍、許冠文又再埋位補拍跳樓場口。

探熱針

睇拍戲 許冠文王祖藍 玩謝葉念琛

已經七年無拍戲的許冠文,早前出山同王祖藍孖咇拍新片《 Delete愛人》。冷面笑匠認真慣,要求對手圍讀、 take完睇 playback再俾意見,投入過人;加埋王祖藍頻頻改劇本,導演葉念琛被二人舞到陀陀擰,到做後期才發現原來有場戲漏拍,煞科三個月,上週四(十一月二十八日)晚急 call兩位男主角埋位補拍執漏。

提早到講數

電影要補拍是一場王祖藍跳樓戲,晚上十一時通告,許冠文、王祖藍未夠十時,已經蒲頭,不過替身試好位,攝影隊在天台食風半個鐘,兩位男主角才施施然行上天台。

「佢兩個(許冠文、王祖藍)早到都無用,喺下面傾場戲點拍傾咗成個鐘都講唔掂數,要導演三催四請先埋位。」一名有份在場開工的工作人員說。

上到天台,經工作人員的講解,戴住威吔的王祖藍同許冠文正式埋位,二人七情上面,兩三個 take,導演已經收貨,拍完一個鏡頭,王祖藍在天台同工作人員吹水,許冠文就第一時間閃返落劇組一早預備的單位休息,唔願食風。

拍完一個鏡頭,許冠文匿埋劇組租用的單位做獨家村。

替身試好位,兩個主角(箭嘴)睇埋示範才正式埋位。

七年冇拍電影的許冠文,對上一套作品是 06年同成龍、古天樂合演《寶貝計劃》。

全方位監控

不時帶埋老婆(左一白衫)開工的許冠文,每場戲都同導演葉念琛(灰背心)睇 playback。

自稱鍾意自導自演多過做演員的許冠文,對上一部電影已經是○六年的《寶貝計劃》。拍慣大製作的他,當決定接拍葉念琛新作後,已急不及待追攞完整劇本,十分緊張;開工期間,即使自己無份埋位的場口,他都要睇 playback照俾意見。

「佢當正自己開戲做導演咁,好多時連擺機位都睇埋,就算場戲無佢份,照樣企喺旁邊𥄫到實,只要發現有問題,就拉導演埋一邊吱吱噚;話曬係老前輩,導演當然要俾面佢,點都執一執再拍過。」

導演做磨心

去年孭埋劇集《老表,你好嘢!》編審的王祖藍,進軍大銀幕更變本加厲大改特改,就算對手是許冠文,王祖藍一樣冇有怕,兩人不時為對白、語氣爭持不下,拖慢拍攝進度,導演不時要花口水安撫兩人,搞到漏拍都唔知。

「佢兩個大帝一齊開工,一定有遲無早,王祖藍將啲對白改到七彩,許冠文又成日堅持己見,兩個一傾唔掂,就搵導演做磨心,要氹掂佢兩個拍場戲,導演要付出多幾倍腦汁,掛萬漏一,搞到拍少咗場戲都唔知囉!」劇組人員說。

王祖藍對白場場改,許冠文未必照單全收,兩人經常坐埋一邊度對白,阻礙拍攝進度。

不用埋位,許冠文都會站在一旁𥄫到實俾意見。

去年拍《老表》,王祖藍不時改劇本,惹來幕前幕後的不滿。

王祖藍叫座力有限,電影搵來方力申、薛家燕等客串爭取票房。



鍾意就快D Share啦!