掃呢頁CODE去手機

2013年12月19日 星期四

[壹週刊 1241] 玩嘢頒獎禮 張智霖取消慶功宴 張智霖,M1,




探熱針

玩嘢頒獎禮 張智霖取消慶功宴

《 2013萬千星輝頒獎禮》賽果出現反高潮,張智霖一直被外界稱穩奪視帝,連無綫亦不斷要他度期出席 TVB的大小活動和頒獎禮,示意今年視帝儼如他的囊中物; Chilam的經理人公司更在跑馬地的 HMV Cafe訂枱準備好開慶功宴,誰料臨門無綫玩嘢,賽果令人大跌眼鏡,無癮的 Cool魔隨即取消慶功。

阿靚唔失望

有收視保證的張智霖,捱義氣為無綫救亡,接拍《衝上雲霄Ⅱ》飾演 Cool魔一角,劇集播出以來, Cool魔成為熱話,結果卻大熱倒灶失落視帝,僅以一面倒的姿態,力壓一眾無綫親生仔得「我最喜愛男角色」。

Chilam取消了在 HMV舉行的視帝慶功宴,即晚轉場與老婆袁詠儀食蠔消氣,又豪送十萬 Hermes鑽石手鐲給阿靚,盡情發洩。

「我一早就估中,根本冇希望過,當你了解呢個遊戲係點玩,就明白㗎啦,又唔係合約演員,又冇承諾過乜嘢,一早諗到係咁。」袁詠

儀說。

張智霖一早已在跑馬地 HMV Cafe訂枱慶功得視帝,結果無癮取消。



張智霖上台領「最受歡迎電視男角色」獎時,說出「係咪 TVB有人唔鍾意我」的話,言下之意令觀眾大快人心。

Chilam是民選最喜愛男角色,得到一大班 fans冒雨撐場,他當然企定定順應 fans要求影相留念。

Chilam同靚靚兩公婆一唱一和潤無綫。

玩殘 Chilam

無綫在頒獎禮前一星期,不斷追魂 call要張智霖度期,態度儼如 Chilam攞硬視帝,難怪 Chilam的經理人公司亦一早包定 HMV Cafe,準備與合作的工作人員慶功,豈料無綫一盆冷水照頭淋,玩謝! Chilam上台領「我最喜愛男角色」獎時,在台上笑住說:「係唔係 TVB入面有人唔鍾意我呢?」即場寸爆無綫。

問 Chilam是否因失落視帝才如此寸嘴?他說:「冇失落,都係嗰句啦,我寧願有人戥我唔抵,好過有人覺得我唔值。講嗰句說話係因為自己真係好想問,點解民意選同 TVB專業評審差咁遠?咁又係唔係真係 TVB入面有人唔鍾意我呢?所以先問。」



黃子華得視帝,獲舊緋聞女友鄭裕玲親打電話恭賀,令子華受寵若驚。



鎮宇俾足面坐足全場,賽果令人大跌眼鏡,他難免會木無表情,回家後更在 facebook寫上「要還的已還了,我在電視出現了」,耐人尋味。

五十萬一集

靚靚還說如果無綫要俾視帝給老公,《十月初五的月光》已經給了。

據知, Chilam已落實明年三月返內地拍三十集劇,搭檔將是紅爆的花旦劉詩詩、陳喬恩及劉愷威, Chilam穩袋一千五百萬,收獎金比攞獎更

實際。

對以五十萬一集身價拍內地劇, Chilam說:「嘩!咁快就知?係會返內地拍劇,不過如果 TVB出年有好劇本想搵我,我呢啲講義氣嘅,實會返嚟拍。」



鍾意就快D Share啦!