掃呢頁CODE去手機

2013年12月2日 星期一

存亡都在車




人物誌:存亡都在車



■(左起)保羅獲加、狄維莊遜及雲迪素因《狂野時速》而人氣升。

現年40歲的美國演員保羅獲加(Paul Walker),94年闖影壇,01年因接拍《狂野時速》(The Fast and the Furious)成名,連計現時的第七集,共拍了六部《狂野時速》系列電影,保羅在片中飾演車神級的臥底警察,以車手身份調查多宗案件,要應付大量飛車及爆破場面,估不到他的事業因車起飛,生命亦因車而結束。

保羅生前仍在拍攝的《狂野7》料會成為其遺作,其餘名作包括《極地雪犬》(Eight Below)及《迷失凶間》(Timeline)等。保羅生於加利福尼亞州的格倫代爾,與前女友Rebecca育有一名15歲女兒Meadow Rain,Meadow跟母親定居夏威夷。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!