掃呢頁CODE去手機

2014年1月3日 星期五

[忽然1周 962] 袁潔瑩奇怪白手套 袁潔瑩,MW,




媽咪姐

袁潔瑩奇怪白手套

袁潔瑩( Fennie)入行咁多年,講真,代表作欠奉!加上早年患上厭食症,體重得番 77磅;而情路坎坷嘅佢,近年又突然轉「性」,戀上阮嘉欣,不過最後都係分手收場。

早排 Fennie亦俾曾志偉邀請去無綫幫手拍佢監製嘅《女人俱樂部》,媽咪姐發現開工期間嘅 Fennie成日唔食飯,但就永遠煙不離手!再睇真啲,佢竟然戴住對白手套食煙咁奇怪!問番工作人員,原來佢有潔癖,唔想煙味整臭隻手喎。嚇,咁不如索性戒煙咪免卻麻煩囉!

袁潔瑩食煙不停 chur,快過食生菜,兩三下手勢就 chur完一支(右圖),如是者入廠一日就出入多次。

早前,袁潔瑩、李麗珍、葉蘊儀獲邀做無綫頒獎禮頒獎嘉賓,其間 Fennie右手都係黑手黨上身,講真,潔癖同怪癖其實一線之差。



鍾意就快D Share啦!