掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 心悠 BB 硬吸鄭中基二手煙 鄭中基,MW,




原本拍一次咀戲,導演就收貨,不過途人係咁用閃光燈影相,最終咀咗 3次,即係迫心悠吸足 3次二手煙!

媽咪姐

心悠 BB 硬吸鄭中基二手煙

劉心悠近日忙拍電影《奇緣灰姑娘》,同鄭中基有唔少對手戲,媽咪姐八卦,探過幾次班。好似上星期六( 18日),佢哋喺中環拍外景,吸引唔少人圍觀,搞到拍 kiss戲時,因為途人用閃燈影相,最終拍咗三次導演先收貨。

媽咪姐當日都喺現場,覺得心悠演得唔錯,不過鄭中基就有啲唔專業囉,事關佢拍咀戲前仲煙駁煙,又唔𡁻香口膠,成口煙味,真係難為心悠 BB啦!

10/1

喺等埋位期間,媽咪姐見到鄭中基身邊有個熟口熟面嘅男人。噢,原來係那些年同小雪合唱〈其實我介意〉而彈起嘅漢洋。今次佢擔任電影出品人,仲親自探班,好用心。

心悠 B B同鄭中基之前喺上水拍外景,嗰日得十幾度,難為心悠 B B仲要著短袖!

16/1

凍親心悠 BB

另一日外景,又係得十零度!埋位前,心悠喺保母車內,用件羽絨褸包住自己,因為佢著嘅戲服好單薄,怕凍親囉!

18/1  BB忍臭對咀

拍咀戲前,鄭中基不停吸煙,煙癮都幾大!女細老婆嫩,快啲戒啦。

拍完咀戲,心悠即補唇膏,反而鄭中基立即飲茶,睇 playback時繼續扯煙!



鍾意就快D Share啦!