掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 月擸 36萬租 富婆徐小鳳收埋億半身家 徐小鳳,MW,




No姐上身

日前,記者到小鳳姐位於沙田的寓所採訪,當見到記者時,氣定神閒的小鳳姐開腔說:「你哋唔使追我啦,總之你鬱我唔鬱,你哋叫你公司嘅編輯同我講啦!」記者遞上電話後小鳳姐對本刊編輯說:「你哋乖乖哋啦!唔好跟我啦,我老人家揸車好危險㗎!」本刊編輯打蛇隨棍上問她買樓心得,她竟連聲說:「 No, No, No,我冇買樓!(但係 search顯示你有好多物業。) No, No, No,有我仲使唱歌咩?」堅持唔認富婆,小鳳姐果然人老心不老。

娛樂喧

月擸 36萬租 富婆徐小鳳收埋億半身家

蟄伏七年, 63歲的徐小鳳鐵定在今年二月再開紅館騷,據知六場演唱會的內部認購已經爆滿。曾創下演唱會場數最高紀錄的她,為保金漆招牌,近月一直在其沙田百樂別墅「閉關」。

小鳳姐近年雖然刻意減產,但生活一直無憂。本刊翻查資料,顯示其名下所持十六個物業,在三十年間升值超過六倍,單單每月租金收入已達 36萬。小鳳姐自己亦說:「細細個阿媽已經叫我一有錢就買金同掃磚頭,估唔到依家樓市癲成咁!」

其他影片

猛人撐場

記者會上有楊受成及林建嶽等老細撐場,據知楊老闆亦是小鳳姐的「貴價麻雀腳」之一。

徐小鳳入行 45年,早已榮升殿堂級歌手。近年極少曝光的她,每隔數年都會開騷會友止止歌癮。小鳳姐開騷,就連《左麟右李》亦要讓路。早前克勤便透露:「其實我同阿倫想要埋農曆年個期,不過最後俾小鳳姐要咗。論資歷,阿倫同小鳳姐旗鼓相當,不過輸俾小鳳姐,我哋心服口服。」早前,小鳳姐開記招宣布開演唱會,東亞老闆林建嶽和英皇老闆楊受成均有俾面撐場。至於學友、劉華和鄭秀文亦特別錄製預祝個唱成功片段,可見小鳳姐地位超然。

住舊樓揸平車

小鳳姐開騷,經典傘裙唔少得。在即將開鑼的紅館騷,她一早預言會穿上黑白波點裙,其他歌衫則仍在考慮中。知情人透露:「小鳳姐過往開演唱會,都有 keep住啲裙同鞋,雖然有啲擺咗十幾年,但佢話啲裙咁新淨,加啲珠片上去改少少裙款就著得番。佢反而擔心條腰始終唔同以前,所以要喺呢 part做多啲工夫。」除演唱會歌衫循環再用,出名節儉的小鳳姐,一直和家人同住有近 40年歷史的沙田百樂別墅,名下擁有的車亦是十多萬的韓國舊款私家車。

精靈鳳姐

雖然已屆 63歲,但小鳳姐依然鬼咁精靈,出車無耐已經發現記者。揸住舊款韓國車的她,更在車上向記者揮手,十分鬼馬。

未修身

離開騷唔夠一個月,但當日所見,小鳳姐身形稍臃腫, 22吋招牌黃蜂腰未見影蹤,睇嚟小鳳姐要加把勁 keep fit啦!

慳使掃磚頭

波點裙再現

徐小鳳透露會在今次演唱會再穿波點傘裙。「有次演唱會冇著,班歌迷話好失望。」

慳住慳使,但本刊日前以其真名「徐鄖書」在土地註冊處查冊所得,發現小鳳姐自八十年代開始,已有鋪掃磚頭癮,名下不單有 16個物業,而且種類眾多。當中包括住宅別墅、店舖、甚至商廈。近年樓價癲升,小鳳姐的磚頭亦翻了幾番。保守估計,其名下物業市值已近 1.5億。知情人透露:「小鳳姐基本上係唔識投資,佢買買埋埋啲樓,咁多年一間都冇賣出去,全部用嚟放租。好多間屋買返嚟都係幾十萬至二百萬,到依家都已經供斷曬,每個月佢齋收租都有 30幾萬。佢唯一嗜好就係打牌,每次都幾萬蚊上落。不過佢志在搵啲雀腳返嚟傾偈過日辰啫!」

阿媽教路

原名徐鄖書的小鳳姐,由 80年代開始儲樓,現時物業價值已翻了幾番。

坐擁億半身家,小鳳姐日前在商台節目中,談到買樓心得時,坦言自己符碌好彩,亦多得阿媽教路。「啲人話我有好多樓,其實我買樓係聽阿媽話。我細個嗰陣,佢已經同我講買金同磚頭好,結果兩樣都中曬。我冇時間留意財經,又唔識玩股票,有錢就買磚頭。唉!我都估唔到個樓市癲成咁。啲金都升到『叭叭聲』,早知都買金啦!」問她現在會否再入市炒樓,挑通眼眉的小鳳姐有保留,「嘩,依家邊敢買呀,呢啲嘢要問咗四叔(李兆基),等佢俾咗金句先啦。」小鳳姐明明在電台開口話自己有買磚頭,但日前記者採訪她時,她卻一反常態連聲表示自己冇買樓,唔通年近歲晚,小鳳姐驚俾人標參?

磚頭變金礦

小鳳姐自 80年代開始買物業投資,至今仍未出售任何一間,靠收租過富婆生活,當初合共付出二千多萬買磚頭,現已升值至億半,升幅六倍,咁高回報,去邊度搵?

著得唔好嘥

身家過億的小鳳姐自稱個樣似富婆,但實情並非如此。的而且確,身家豐厚的她十分節儉,自己包底做埋演唱會製作,做衫揀鞋唔使請名牌設計師,每次開騷均叫胞妹在深水埗搞掂,一於賺盡佢。

95’蛋糕裙

純白蛋糕裙可說是小鳳姐另一標記,每次開 show必著。

06’加珠片

久休復出,蛋糕裙的大傘裙上加上閃石珠片,舊裙當新裙著。

95’ 5吋金鞋

當年用來配襯珠片長裙的五吋高日本牌子「 TOPY」高踭鞋。

06’加工重著

小鳳姐胞妹拿給深水埗舊鞋店舖翻新,預備開騷用。十年古董鞋又再「出征」。

其他影片


鍾意就快D Share啦!