掃呢頁CODE去手機

2014年1月29日 星期三

[壹週刊 1247] 郭晶晶正式做阿太 郭晶晶,M1,




上個月同爹哋媽咪影合照嘅中曦好好笑容,郭晶晶話 BB已經曉轉身,每日有不同驚喜。

同你吟一吟

郭晶晶正式做阿太

無論湊仔定搬屋,都鍾意自己落手落腳嘅郭晶晶,生 B五個月,身形已經差不多瘦番曬,忙完家事,霍太開始做番富貴阿太要做嘅嘢,就係投入社會公益。上星期六(一月二十五日),首次以大使身份出席聯合國兒童基金會活動。

其他影片

活動舉行前幾日(二十三日,星期四),郭晶晶先抽出時間,同聯合國兒童基金會嘅人見面開會傾細節。當日下午近六點,一行人喺新世界大廈外面落車,咁啱撞到一班喺附近做完活動嘅傳媒,見到記者,郭晶晶表現淡定,反而同行兩女就窮緊張,第一時間一前一後夾住佢走入附近一幢有 salon、 beauty同私竇嘅商業大廈。其實乜都唔係,一行人只係穿商業大廈另一出口抄路走。

嗱!以前同霍啟剛拍拖,傳媒的確會對國寶咬住唔放,但而家生米煮成熟飯,國寶同普通名人一樣,見到就影嚇㗎咋,所以千祈唔好緊張,盞笑壞人!

初次以聯合國兒童基金大使身份做公益,郭晶晶開心公開講 B仔,仲話新年會帶囝囝去𢭃利是。

見到記者,同行兩女馬上保護郭晶晶運路走,十分緊張。



鍾意就快D Share啦!