掃呢頁CODE去手機

2014年1月1日 星期三

羅仲謙親香澤送肉嘴 羅仲謙,

岑麗香初演古裝劇,攬實中英對照的劇本起勢刨。


羅仲謙親香澤送肉嘴

岑麗香、羅仲謙再度拍檔演新劇,劇情講述謙仔傷手,香香即緊張為他啜血,謙仔一親香澤「錫錫」佳人,今次再拍香香真是「無隔膜」!不過劇中的另一妻子胡杏兒是個大醋埕,問謙仔現實中的女友楊怡是否都一樣?他怕得即時封嘴避談。

日前岑麗香(香香)、羅仲謙在古裝街拍無綫新劇《醋娘子》,飾演夫妻的二人拍攝一場調情戲,劇情講述香香為謙仔趕工做蓮花燈,謙仔笑言摘下天上的星星給她,但他將月亮形竹藤放於前額扮包公時,不慎弄傷手指,香香馬上為他啜血和包紮,謙仔就一親香澤錫香香面珠,令伊人靦覥甜笑!

初演古裝有壓力

香香今次首度演古裝劇,加上剛獲得「飛躍進步女藝員」獎項,坦言有壓力,更不時NG,幸而大家都體諒她,香香說:「大家都叫我盡力就得,今次啲對白雖然對我嚟講好難,但始終貼近現實又係喜劇,所以令我舒服啲。我唔係第一個鬼妹仔拍古裝,既然前輩們都可以做到,我都有日可以唔使睇劇本靠拼音。」

緊張啜血
  • 緊張啜血
羅仲謙拍古裝都可以錫錫岑麗香,笑言大家全無隔膜。
  • 羅仲謙拍古裝都可以錫錫岑麗香,笑言大家全無隔膜。

謙仔再次夥拍香香並有幸一親「香」澤,他笑說:「監製可能想我哋止乎禮,拖嚇手攬嚇腰就夠。」他大讚與香香再合作毫無隔膜,問到可有教她中文?謙仔說:「最神奇係佢嘅劇本有英文對照,可見佢真係好勤力。」

聞醋埕唔講楊怡

新劇中謙仔周旋於香香與杏兒兩個妻子當中,杏兒是個大醋埕,謙仔現實中可喜歡享齊人之福?他聞言即耍手擰頭:「唔好搞啦,淨係拍劇都知麻煩啦。(咁楊怡係咪醋埕?)唔好講呢啲啦!」

此外,香香在前晚播出的劇集《貓屎媽媽》中穿上緊身上衣展露身材,該場戲講述她不慎掉入河中,衣服領口位大開令人有聯想。而黃宗澤為香香軀走身上的水蛭,竟在她面前撒尿並濺在她的大腿上。

文:影視組



鍾意就快D Share啦!