掃呢頁CODE去手機

2014年2月4日 星期二

阿澤打真軍 超儀老尷 阿澤,杜汶澤,

video


阿澤打真軍 超儀老尷

睇住阿澤拍床戲? 超儀呻好老尷

何超儀在4月上映的新片《3D豪情》中,犧牲色相演大膽床戲,監製陳慶嘉形容超儀比第一部《豪情》的趙啷啷演得更放更大膽。超儀扮演過氣妓女,指導被迫頂上男優之位的杜汶澤打真軍。超儀本身演戲經驗豐富,不過拍攝時面對赤裸AV女辰巳唯騎在阿澤身上演情慾戲的一幕,超儀坦言感受到前所未有的尷尬,超儀昨日接受電話訪問說:「當日喺現場拍呢幕戲,真係好尷尬,導演李公樂先做一次畀辰巳唯睇,叫佢跟住做,日本AV女優真係好專業,喺咁多人面前全裸都若無其事,而我就要喺阿澤同辰巳唯拍情慾戲時,喺旁邊拍曬手掌做個好開心表情,其實我都不知幾咁尷尬。」超儀踢爆阿澤表面輕鬆,其實心情好緊張說:「我知佢好緊張唔想拍攝現場有太多人,驚投入唔到,所以我都盡量唔騷擾佢。」



■李公樂導演上陣教杜汶澤拍床戲,阿澤與何超儀未拍戲已忍不住笑。



■何超儀、泰臣及曾國祥旁觀杜汶澤拍AV,露驚訝表情。



■何超儀(右)跟日本AV男、女優有多場對手戲。

生擒有反應

問到杜汶澤被AV女女上男下生擒時可有生理反應?阿澤昨日在電話中說:「女上男下呢個社會現象好普遍,係成個風氣。我拍時請教過夕樹舞子,佢話通常只有第一take有生理反應,跟住再拍就會冇,呢個只係我工作,所以唔尷尬。AV女都習以為常,佢哋好似打咗防疫針咁。」阿澤表示剪片時有帶老婆去睇,她笑到碌地,阿澤說:「老婆畀我條底線好低,佢只係叫我唔好唔小心『sir』咗入去。」

採訪:比華利



鍾意就快D Share啦!