掃呢頁CODE去手機

2014年3月28日 星期五

[忽然1周 974] 歌星相•念耀榮叔 MW,




媽咪姐

歌星相•念耀榮叔

人稱「演唱會之父」嘅張耀榮,周二( 25日)淩晨因心臟病發猝逝,享年 82歲。縱橫紅館三十年嘅耀榮叔,幫過唔少紅星開騷,亦幫過唔少新人圓夢,賺蝕冇計。耀榮叔喺訪問中,曾經講過呢盤生意令佢蝕咗足足兩億, 07年更被法庭頒令破產。











人生大起大落,但熱愛娛樂事業嘅耀榮叔,從冇放棄,就算上咗年紀,憑貪玩性格,就連細佢五十年嘅 Twins、 Joey都可以同佢打成一片,城城、 Eason更加嗌佢做老頑童。難怪其死訊傳出後,唔少歌手藝人紛紛悼念,盼他一路走好!

阿 Sa:佢好精靈

Twins第一個演唱會由耀榮叔幫手搞,對佢離世,孖妹感觸良多。阿 Sa說:「最後一次見到佢係年初祖兒演唱會,見佢仲係好精靈可愛。當時佢仲問我哋 Twins幾時再開演唱會,我答佢唔夠信心,耀榮叔就拍心口話佢俾我信心!」而阿嬌就話:「耀榮叔實際上係一個老頑童,好活潑鬼馬。耀榮叔,希望你喺另一個世界過得更好!」

Joey:難忘 give me five

容祖兒感激耀榮叔一直嘅支持同鼓勵。佢喺微博話:「我每次開騷,您每晚都會嚟打卡,你唔單止嚟,而且仲會好用心去欣賞每一場表演……最後一場(演唱會),我狀態回勇,您興奮得同我 give me five,當然仲有我哋最鍾意嘅跳起嚟影相,耀榮叔,一路走好。」

Eason:我好尊重佢

見親耀榮叔都好肉緊嘅 Eason,亦好唔捨得呢位老頑童。「張生係一位我好尊重嘅前輩,佢對樂壇作出好大貢獻,希望佢安息,佢家人節哀順變。」

城城:希望建立銅像

身在北京拍電影嘅郭富城,知道耀榮叔走得突然,坦言心痛難過。城城希望政府能夠考慮為張耀榮喺星光大道建立銅像,以表揚佢對樂壇嘅貢獻。

安仔:佢係我恩人

試過喺演唱會記招,跪地向耀榮叔斟茶嘅許志安坦言:「佢由我 96年開『男人最痛』演唱會,到最近個唱都係佢幫手搞,可以話係我恩人。印象中佢好玩得,好慈祥,我會永遠好掛念佢。」

黎明:懷念呢位長輩

黎明同唔少歌星一樣,第一個紅館騷交俾耀榮叔搞。對於耀榮叔逝世,黎明表示:「相信每位同張生喺紅館合作過開演唱會嘅歌手,都會對呢位長輩好懷念,大家唔會忘記張生對香港演唱會帶嚟嘅貢獻。」



鍾意就快D Share啦!