掃呢頁CODE去手機

2014年3月20日 星期四

[壹週刊 1254] 城城扮冧苟姑娘 苟姑娘,郭富城,城城,苟芸慧,M1,




城城話同苟姑娘一齊出活動冇諗緋聞問題,不過苟姑娘表現怕醜,甚少同城城眼神接觸。

同你吟一吟

城城扮冧苟姑娘

呢期城城郭富城俾人一次又一次踢爆網交圈中妙齡女,包括 19歲嘅周秀娜師妹 Kabby許雅婷,仲有 20歲「魔鬼胸」蔚雨芯,最老嗰個係 21歲「老翻謝安琪」吳若希。件件蔔蔔脆,但上星期四(三月十三日)出席代言手錶活動,城城強調同呢班後輩網交,純粹社交。

唔認冧妹妹仔,對於同場出現嘅過氣「城嫂」苟芸慧,城城反而讚到天上有地下無:「我哋有傾偈,見佢容光煥發好精神,面色好又靚咗,絕對係女神!」仲話希望再有機會合作。

雖然苟姑娘是日穀胸上陣,但減肥尚未成功,離女神寶座其實仲有大段距離,但患上甲狀腺病嘅苟姑娘就承認當日同城城傳緋聞,間接令自己得到呢個病。「我唔想賴人,但第一次面對緋聞,自己唔識處理,而家仲食緊藥,因為會心跳,唔可以做劇烈運動,(見城城有冇心跳加快?)你話呢?我未食藥!」響邊度跌低、邊度爬番起身,苟姑娘都幾醒!

有肉又有胸,減肥中嘅苟姑娘因為要食甲狀腺藥,所以唔可以做劇烈運動。



鍾意就快D Share啦!