掃呢頁CODE去手機

2014年3月4日 星期二

【向舊愛示威?】「宗崢戀」告終 杏兒貼攬仔照:我找到了




【向舊愛示威?】「宗崢戀」告終 杏兒貼攬仔照:我找到了

2014-03-04 14:00:00



胡杏兒喺微博貼攬仔照,仲留言話:「我找到了﹗」

楊崢同黃宗澤(Bosco)呢段「姊弟戀」快來快去,早前網上雖然流出兩人咀嘴照,可惜隨住楊崢臭史越揭越多,再加上Bosco已收回仿古車,楊崢亦以私人理由,向商台無限期停工,令宗崢戀劃上句號。而上星期楊崢出席活動時,就封嘴避談,只係強顏歡笑,Bosco早前出席澳門活動時,就表現忟憎,仲話:「俾條路行下……」﹑「俾啲空間啦﹗」

這邊廂Bosco同楊崢段戀情斬纜,那邊廂Bosco舊愛胡杏兒,今午竟然高調地喺微博貼咗張攬仔照片,仲留言話:「我找到了﹗」兼擺咗三個心心符號,似向Bosco示威,相中杏兒瞇眼﹑一臉冧樣攬仔,但就睇唔到該男人容貌,唔少粉絲喪留言話祝佢幸福﹑又話希望呢張相唔係劇照喎。

至於日前同杏兒去韓國嘅胡定欣,今日拍廣告時,被問到該男子係咪杏兒新歡,定欣維護好姊妹:「我唔講,你哋自己問佢,我費事拆穿佢。」咦﹗似乎真係有啲嘢咁喎﹗



杏兒微博



日前杏兒同Bosco出席活動,兩人各據一方做訪問。(資料圖片)



杏兒當時話啱啱喺巴黎返港,所以冇留意「宗崢戀」報道。(資料圖片)



楊崢上星期蒲頭出席活動,但就封嘴避談戀情。(資料圖片)



楊崢坐大會安排的七人車。(資料圖片)



胡杏兒同胡定欣及黃智雯喺韓國被拍。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!