掃呢頁CODE去手機

2014年3月4日 星期二

G.E.M.商演價怒升至90萬一場 勁過陳慧琳謝安琪 G.E.M.,陳慧琳,謝安琪,鄧紫棋,




G.E.M.商演價怒升至90萬一場 勁過陳慧琳謝安琪

2014-03-04 13:42:00



G.E.M.憑《我是歌手2》人氣急升,工作不斷,成功吸金﹗(微博圖片)

G.E.M.(鄧紫棋)憑《我是歌手2》而喺內地爆紅,微博粉絲人數已衝破770萬,雖然G.E.M.早前成績有所回落,未能躋身三甲,但仍無損人氣,接job接到手軟,身價更加大幅度跳升,尤其佢嘅商演價跳升度尤為驚人,吸金成功﹗

現年22歲嘅G.E.M.雖然0依家中港兩邊走,行程頻撲,但搵錢至上嘛,今日有雜誌報道指G.E.M.上星期五出席到深圳,為春茗擔任壓軸嘉賓,G.E.M.喺台上獻唱參賽歌曲,現場反應熱烈,唔少賓客走到台前影相,G.E.M.繼續施展嗌爆咪唱功,非常落力。據報道所指,G.E.M.今次只係唱咗三首歌,90萬人仔就袋袋平安,認真和味。

另外,因《我2》帶挈,令G.E.M.商演價亦急升,由以往10萬人仔一場,怒升到至少90萬人仔一場,報道仲話呢個價比起陳慧琳﹑梁詠琪及謝安琪仲要高喎。G.E.M.現時成為樂壇小富婆,年紀輕輕已經榮升業主,去年1月G.E.M.豪擲1300萬購入荃灣韻濤居複式單位。

雖然事業得意,但愛情就現暗湧,近日G.E.M.同林宥嘉(Yoga)屢傳「分」訊,有指兩人長期分隔兩地,而上周四G.E.M.錄影節目時,選唱周傑倫《龍捲風》,歌詞中「愛情走得太快 就像龍捲風」,被指係憑歌寄意。而主持張宇喺電梯撞到G.E.M.,就問佢係咪分手?G.E.M.諗咗一陣就話:「如果不是,我又怎麼會唱這首歌?」

至於林宥嘉喺微博留言,為個唱做好準備,噚晚十一點幾,Yoga喺微博寫道:「拿吉他出門唱歌, 天邊最亮的那個是我今晚的聽眾。可能在你眼裡,它是一顆星星。不過在我眼裡,那是一台迎面向我衝來的機車。 (我的天,好亮的車頭燈) 口的形狀演唱會_ 練習。 」



G.E.M.豬籠入水,成為樂壇小富婆。(微博圖片)



(微博圖片)



事業雖得意,但情場就失意,近日G.E.M.同林宥嘉屢傳分手。



林宥嘉微博



鍾意就快D Share啦!