網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月18日 星期二

成龍回應「親親」宋祖英: 每次都係咁,不必大驚小怪 宋祖英,成龍,熱門,




成龍回應「親親」宋祖英: 每次都係咁,不必大驚小怪

2014-03-18 15:50:00



成龍日前喺兩會上,對宋祖英表現熱情,成龍噚日輕描淡寫話:「每次都是這樣,沒什麼大驚小怪的。」

表現熱情嘅嘢,大家識乜吖?講緊嘅係成龍日前參加全國兩會時,被拍到「親親」歌唱家宋祖英貼面照,之後照片喺網上瘋傳,引起網民熱議,有網民直斥其非,有欠大體,甚至轟佢表現猖狂。

成龍噚日喺北京出席「和平友愛」演唱會發佈會,終於開腔回應此事,佢有備而來話:「我每次都這樣的,只是這次被拍到登出來了,沒什麼大驚小怪的,別把事情放那麼大。」嚇﹗每次都係咁?但當日宋祖英表情好尷尬,同埋係被嚇親咁款喎,成龍咁都話大驚小怪?噢....

另外,成龍喺發佈會上透露演唱會將於下月六日舉行,目前已確定嘅嘉賓有李宗盛﹑周傑倫﹑王力宏﹑李玟﹑金喜善﹑EXO﹑古巨基﹑張韶涵﹑郎朗及孫楠等,咁會唔會邀請宋祖英演出?成龍就好型咁話,目前邀請人數太多,演唱會已經超時,佢又話:「如果是這樣,陳思思﹑劉媛媛這些也都要邀請了,我們都合作過了。我在不同的場合會選擇不同的歌手來合作。」



(搜狐娛樂圖片)



今次親親司儀春妮,好熱情嘅呢﹗(搜狐娛樂圖片)



鍾意就快D Share啦!