掃呢頁CODE去手機

2014年3月11日 星期二

林宥嘉新歡丁文琪 曾簽約英皇做霆鋒師妹 霆鋒,英皇,謝霆鋒,




【新歡起底】林宥嘉新歡丁文琪 曾簽約英皇做霆鋒師妹

2014-03-11 14:36:00



丁文琪於02年曾來港發展,並簽約英皇,當時謝霆鋒及Twins都有撐師妹。(資料圖片)

自從與林宥嘉相戀以來,G.E.M.(鄧紫棋)每逢談及與男友嘅感情事,都會甜在心頭,不論喺鏡頭前、鏡頭後,都感覺到佢非常愛男方,點解去年6月仲雙雙手拖手現身台灣《金曲獎》頒獎禮,事隔不足九個月就斷言分手,甚至不想再提男方的事?究竟被指係傳聞中第三者嘅丁文琪,到底係何方神聖?

呢位台灣過氣女歌手丁文琪,曾於02年由台灣來港發展,現年29歲,原名叫江文琪嘅佢,當年簽約英皇娛樂,除咗獲師姐Twins接機外,仲獲師兄謝霆鋒擔任簽約儀式嘉賓,更贈送簽名結他當祝賀加盟禮物。

丁文琪分別喺02年及04年推出《我的丁文琪》、《騙子》、《怎麼愛都不夠》等三張專輯,可惜星途仍未見有起色,終於喺04年放下香港發展機會,返回台灣,及後再往日本修讀設計,現時已經沒有再接觸幕前工作。



當年Twins到機場接丁文琪機。(資料圖片)



謝霆鋒曾擔任丁文琪簽約儀式嘉賓,仲更贈送簽名結他。(資料圖片)



丁文琪同周英傑吔麵,大家仲記唔記得邊個係周英傑呢?(資料圖片)



現時嘅丁文琪,已經冇再接觸幕前工作。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!