網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月23日 星期日

GiGi睇中醫心急求子

video


GiGi睇中醫心急求子

孕味GiGi睇中醫 老公為香燈管接送

【銅鑼灣】梁詠琪(GiGi)後日便38歲,她與西班牙籍老公Sergio結婚近三年,一直恨生BB,可惜肚皮唔爭氣。據悉GiGi近年四出搜集懷孕偏方,昨日好姊妹關心妍出席活動時踢爆她飽覽育嬰書,又每日吃黑糖進補,前日GiGi在老公陪同下秘密到銅鑼灣中醫診所調理身體,穿上平底鞋、鬆身衫的她不時蹺手遮肚,孕味甚濃,相信好快便會傳來好消息。

相信梁詠琪今年的生日願望就是盡快有喜,皆因她去年開始體重暴增,已先後多次被誤傳懷孕,可惜每次都令大家空歡喜一場。後天便是GiGi的38歲生日,深知自己已屬高齡產婦,近年GiGi十分積極尋求偏方懷孕方法,日前她與楊千嬅在北京出席電影《香港仔》記者會時,千嬅提起當年收到一位剛生完BB的排舞師送贈的驗孕棒後,不久便懷孕,GiGi聞言即躍躍欲試。



■恨生B的GiGi前日在銅鑼灣睇中醫,離開時穿上平底鞋的她沿途蹺實老公,十分小心。

做針灸療程

前日下午1時許,GiGi離開中環寓所,登上七人車,由助手陪同下直駛往謝霆鋒位於銅鑼灣的錄音室。GiGi在錄音室逗留約三小時後離開,但她沒直接回家,而是到附近香港大廈內的報德善堂中醫診所,GiGi為掩人耳目,刻意經後巷搭電梯,對地形非常熟悉,似乎非首次求診。GiGi在診所內進行多項療程,從門隙中見GiGi正在施針,可能等得太久,GiGi的助手先行離開,而GiGi老公Sergio約7時到達,並攜著兩包飲品,被問是否做治療?他緊張地說:「No,no,no.」據悉該中醫診所由林顯增醫師開設,善用針灸、燒艾等治療,林顯增約7時半出門外了解,被問GiGi何事求診?他笑笑口說:「我哋唔方便講。」及後記者再致電查詢有沒有懷孕偏方?負責人表示沒有,強調要懷孕必先調理好身體,相信GiGi也深明此道。



■GiGi在中醫診所內針灸,幫助調理身體。



■做完針灸,GiGi與老公齊齊步出門口。



■GiGi等老公出車,其間蹺手似護肚。

經過兩小時治療,約晚上9時,GiGi與老公拖手離開,問GiGi是否有病?她說:「唔係。」今年生日願望是否生仔?她笑著說:「想膊頭快啲好番,𠵱家好痛。」見Sergio全程好緊張老婆,雖然GiGi穿著平底鞋,但Sergio好像照顧大肚婆一樣,上落幾級樓梯都拖到實,而GiGi到停車場取車時,不經意蹺手遮掩肚皮位置,她說:「你哋去食飯啦,冇嘢影㗎嘞!」顯得避忌,之後由Sergio駕著Mini Copper直駛返寓所。

GiGi昨在電話中被問是否要調理身體生B?她說:「我最近有肩周炎,嚟緊要做宣傳,想快啲醫好佢,如果唔係坐飛機腰骨又痛,膊頭都會影響做嘢。但去開睇中醫,點都會問埋調理身體,係正常保健嘢。」幾時有喜事宣佈?她說:「順其自然啦,忙埋電影宣傳,之後休息嚇,就睇嚇體力……哈哈再決定。」

飽覽育嬰書

另外,GiGi的好友關心妍(Jade)昨日在青衣出席慈善跑,她直言與GiGi一樣想生仔,Jade說:「GiGi好專業,成日睇書(育嬰書),佢有送書又送黑糖補給品畀我,我都好乖日日飲,我哋睇完書都會交換心得。」

GiGi未懷孕已博覽育嬰書,莫非她好心急?Jade說:「每個女人結婚後,都想生BB,但最急嘅時間已經過咗,老爺奶奶唔再催喇。情人節老公送咗隻狗畀我,叫Butter,等佢頂住先,造人計劃唔會放棄,不過需要時間。」Jade也有關心前老闆羅傑承的官非,表示有短訊問候羅太梁芷珊。

採訪、攝影:梁繼光、潘冠恩、楊浩賢、朱志聰、卓寶花



■關心妍昨日爆GiGi每日食黑糖進補。



鍾意就快D Share啦!