掃呢頁CODE去手機

2014年4月30日 星期三

[FACE 362] 面試奇招 騎呢揀女 𡃁模除衫引天堂鳥 天堂鳥,BKD_S,MF,




上週日( 20日)天堂鳥踩落 MK快閃又跳又唱主打歌〈登陸太陽〉,原先預咗會俾人噓嘅佢哋,問隊長 Gordon家陣有冇多 job咗,佢話:「暫時未收到通知,可能公司接咗未講」

真面目

面試奇招 騎呢揀女 𡃁模除衫引天堂鳥

MK-Pop組合天堂鳥上月喺 YouTube推出第一首主打歌〈登陸太陽〉,至今點擊率多達 91萬,雖然負評超多但起碼有人識。難得天堂鳥隊長 Gordon好樂觀:「預咗多人批評啦,不過都要做㗎!我哋 3個都係抱住『豁出去』呢 3個字去做囉!」

天堂鳥繼續豁出去,上週六( 26日)乘勢搞咗個新 MV女角招募活動,當日現場包含大量騎呢女,其中做開𡃁模剝慣的 Donut成員林嘉欣,更即場拋咪, MK類果然物以類聚!



其他影片: >>試鏡豁出去










話曬近期都 hit緊,天堂鳥輕易吸引到近百少女面試 MV女主角,不過質素就參差啲!

天堂鳥今年 3月出道,首個 MV〈登陸太陽〉有郭富城禦用排舞師 Sunny Wong幫手編舞、林若寧填詞,可惜市民對天堂鳥的偽韓風唔多接受,勁多負評!

學生妹排隊

頭炮打得響,第二首歌都不能馬虎,上週六( 26日)天堂鳥為新歌進行 MV女主角選拔賽,仲請來黃夏蕙和高皓正做評判。天堂鳥表示:「 MV有故事性,又有跳舞場面,想搵又靚又叻兼夠膽識嘅女仔。」

當日場面都算虛冚,有近百位女子參加,大部分仲係廿歲未夠,而且學生妹佔大多數,連評判之一嘅高皓正都忍唔住話:「不如你返去讀多啲書先啦。」

淡定

Donut女 Katrina初時密實到場,自我介紹環節仲好淡定,連夏蕙 BB(右)都睇得好入神。

突剝

點知去到第三關, Katrina突然剝衫,戰衣上陣,影過寫真集喺幾十人面前除衫都試過,呢啲小兒科

Katrina喺寫真入面都算係好搏,但寫真過後冇乜見佢蒲頭,唔怪得要去天堂鳥度搏一搏!

去年 Katrina以 Donut Girls名義,同 6個姊妹一齊出過寫真《 Inside× Donut》,佢哋當時就同另一剝模組合 AD2互寸撈版位!《蘋果日報》圖片

MV玩認真

好在面試當日並非個個咁 hea,曾是 MK𡃁模組合的 Donut成員林嘉欣( Katrina),當日亦有參加試鏡,原本正正常常的 Katrina,忽然自動波除衫送秋波,現場記者和身為評判的高晧正即時「嘩嘩」大叫,而有份跟 Katrina試戲的天堂鳥隊長 Gordon亦相當興奮。講搶鏡,做得𡃁模當然訓練有數。

天堂鳥出道被評製作參差,連張敬軒都忍唔住踩一腳話:「我覺得製作水準唔夠好……唔好將即食文化帶嚟香港。」難怪今次天堂鳥新 MV玩認真,天堂鳥經理人表示:「 MV入面有三個女主角,但暫時仍未選定,要再開會同導演商量。不過對面試質素都好滿意!」問到隊長 Gordon有否被𡃁模拋胸嚇窒, Gordon笑說:「有少少啦,其實佢表現幾好㗎,起碼令到我哋記得佢,同我哋畫粗眼線嘅功效一樣啫,會唔會入選就要睇導演意思」 MK-Pop加剝模,學 Tommy當年嗒 Lavina呀?

自爆內定主角

曾經拍過綁架片扮流出,引起市民狂鬧嘅許芯悅( Katie),當日著得好斯文去參加,自我介紹時,佢爆響口話係天堂鳥成員 Lincoln叫佢嚟嘅,即係內定咗

自拍綁架

去年呢條綁架片曾經引起市民恐慌,好在事後佢都有企出嚟道歉。網上圖片

做《怪談》女

Katie𠵱家間中會幫有線,拍住梁思浩做《怪談》,出鏡率唔少㗎!

天堂鳥三子自己都有份做評判,見到唔少畸呢參賽者真係忍唔住笑到肚彎,好唔俾面啫!

雖然冇重量級嘉賓,不過天堂鳥都請到高皓正同夏蕙姨嚟幫嚇眼,夏蕙姨仲話:「啲女仔幾好吖,好後生呀!」左一為力捧天堂鳥的創富文化集團總經理李永輝。

喺 YouTube唱到 hit曬,連《勁歌》都要請天堂鳥上去谷一谷收視。

天堂鳥零蚊維穩

本週四澳門 5.1維穩騷,本來孭重飛的藝人如謝安琪,張智霖、 RubberBand、周柏豪等相繼辭演,兩個 MK-pop代表天堂鳥和 Faith等組合則繼續出席。但據知今次澳門騷,天堂鳥原來冇錢收,義唱之餘仲分分鐘俾人鬧,天堂鳥經理人話:「因為我哋應承咗,所以唔想言而無信,我哋覺得今次只係一次單純嘅演出,唔應該涉及太多政治。」

演唱會海報一改再改,不變嘅係天堂鳥仍然處於右下角(紅圈)。

澳門維穩騷一波三折,名單改完又改,據知暫時由太極及杜德偉頂上,杜德偉更變成孭飛壓軸嘉賓,叫座力比之前明顯大減。

《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!