掃呢頁CODE去手機

2014年4月30日 星期三

[FACE 362] 好肥 復出肥過欣宜 衞蘭狂買減肥代餐 欣宜,熱門,減肥,MF,




17/4麒麟臂

唔使見人,平日衞蘭背心 look就出街,剛剛開始食代餐,未見有效果,一雙麒麟臂好粗壯。

真面目

好肥 復出肥過欣宜 衞蘭狂買減肥代餐

差唔多 2年冇出碟的衞蘭,為谷新歌,即使身型學黎明話齋「肥過部電單車」,都要出嚟四圍宣傳。做完伍樂城作品騷、又去太陽計劃活動,不過身型冇跌反升、肥過欣宜!

衞蘭早前傳過檔華納,據知黎明已開始和她傾新約,雖然有唔少大計,不過黎明就下令衞蘭今次一定要減磅,加上近年工作量大減,又要養埋孖妹衞詩, 32歲衞蘭終於頂起心肝,上星期走去超市狂掃減肥代餐博老命!



其他影片: >>肥蘭掃奶粉










《蘋果日報》圖片

一向抗拒減肥的衞蘭,近日在電台訪問一反常態,大談減肥經,除了現在的體重是入行以來高峰外,老闆黎明更開始拖壓,唔減唔得。

蛋白粉減食慾

上週四( 24日),衞蘭在新城訪問大談近況,直言介意傳媒把她的照片放在暴肥張惠妹旁邊。衞蘭說︰「𠵱家我會視為一種推動力,激發自己努力去減,我想瘦得嚟有啲肌肉,所以都會舉嚇啞鈴,同埋認識嚇咩叫澱粉質。」

訪問之後,男助手送她返回大圍新屋後,衞蘭再獨自駕車到圓方,單拖入超級市場的健康產品專區,不停詢問職員產品的資料,最後買了有助控制體重的高蛋白奶粉、減少食慾的香蕉味蛋白粉等代餐。

23/4凸腩

體重入行以來最高,衞蘭連大條胃腩都走埋出嚟。

26/4巨躉

上週六,衞蘭到機場接朋友機,見佢都唔敢亂食嘢,只係買咗杯果汁充飢,不過巨躉暴現。

瘦先有碟出

揀完一輪,衞蘭再行到熟食區買晚餐,但她只買了半隻燒春雞和一碟魚生,卡路里唔多,抵讚!

其實衞蘭入行以來,最瘦的時期是 07年,當時為纖體公司代言,成功減去 15磅,只有九十多磅,加上一堆 K歌,當年係威係勢㗎!

到 08年尾,衞蘭接受訪問自爆有情緒病,之後體重便一發不可收拾, 12年推出大碟《 Imagine》後人氣不再,期間只客串形式跟許志安合唱〈情人甲〉;適逢今年將與 A Music完約,有傳衞蘭會過檔華納,不過最終傾唔掂數,黎明亦開出續約條件,但先要衞蘭減磅,如果效果理想,新碟才可如期 7月推出。睇嚟衞蘭今次真係要認真減下,起碼要瘦過好姊妹欣宜

24/4超市入貨

趁未開始宣傳,衞蘭去鬼佬超市入貨,專攻營養代餐,加上做運動,應該好快修身。

減少食慾的香蕉味蛋白粉$490

有助控制體重的高蛋白奶粉$369

在外國很流行用椰子油減肥,唔少人更加用椰予油作為烹調食用油。

22/4驚嚇衞詩

衞蘭一連幾日都孖住阿妹衞詩出街,離開娛樂圈的衞詩好明顯打扮求其,脫髮問題亦比以前嚴重!好嚇人!

上月出席伍樂城演唱會,脹爆衞蘭上台時,觀眾已經嘩嘩聲,真係好似部電單車呀!

愈住愈平

工作量大減,靠開騷搵食的衞蘭,演唱會叫座力由一年 7場,跌到去年只有 2場,收入大減;今年初亦由月租 4萬的畢架山一號,搬到大圍的福來別墅,月租 2萬 5,不過勝在地方夠大夠實用,都唔算大屋搬細屋嘅。

月租 2萬 5:大圍福來別墅

《蘋果日報》圖片

'12月租 4萬:畢架山一號

《蘋果日報》圖片

圖片

本月派新歌〈錯過你〉, A Music都幫衞蘭接唔少宣傳活動,相比以前的確重視咗。



鍾意就快D Share啦!