網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月15日 星期二

兩奪影帝要去盡啲 家輝搵Sammi調情 Sammi,張家輝,家輝,許冠傑,Sam,鄭秀文,

video


兩奪影帝要去盡啲 家輝搵Sammi調情

二奪影帝夠曬勁 大隻輝要搵Sammi調情

【第33屆香港電影金像獎頒獎禮之全城慶功】張家輝繼09年憑《証人》奪得金像獎最佳男主角後,前晚憑《激戰》第二度榮登影帝,頒獎禮後眾人在尖沙嘴大搞慶功宴,不少導演和製作人包括王晶、劉偉強、黃柏高、成龍和葉念琛等去到撐場。

慶功宴上家輝開香檳慶祝,他表示跟第一次憑《証人》得獎時的心情一樣,他說:「其實開心度係一樣,嗰次始終係第一次,係激動啲,咁我經過咁多次頒獎禮嘅洗禮,贏過咁多次,輸過好多次,調節自己心情好重要,好似運動員咁,今次開唔開心?梗係開心喇!希望學習到唔係我得獎嗰時,唔會唔開心。」

家輝續說:「在座唔係求其拉個講係好朋友,真係好朋友嚟,佢哋攞我會好開心,我覺得今日我攞,佢哋都會戥我好開心。」



■張家輝前晚開香檳慶祝再奪影帝。

舉家出埠慶祝

老婆關詠荷因為湊女,沒有出席頒獎禮,家輝在得獎後即時致電跟太太報喜,他說:「佢恭喜我囉,我有多謝佢呀,我叫佢聽日睇報紙,佢話梗係記者逼我先講,我話唔係囉,我係真心。阿女就聽日要返學,但係死磨住要睇,佢阿媽就叫佢瞓喇,所以佢瞓都未知。」家輝稱復活節計劃一家外遊慶祝及休息。

對於二奪最佳男主角,家輝可乘機加價,他說:「嗰啲我冇諗,之前都係講笑,攞到獎對我嚟講唔等於我要自滿同驕傲,我諗未來電影會再做得盡啲,玩嚇第二啲嘢。」



■張家輝得獎後與《激戰》的拍檔去慶功。



■Sammi前晚失落影後,表示已習慣,但不會放棄。

再爆肌頂唔住

問到會否再次爆肌,家輝耍手擰頭說:「賠片酬都唔拍,真係頂唔住。」更即場提議林超賢開闢爆肌以外的戲路:「真係要搵個談情戲拍嚇,女主角Sammi(鄭秀文)未夠喉,我做文戲,佢做打。」

此外,輸影後的Sammi在微博留言:「對於贏輸,尤其對『輸』經驗十足,在佈景板前拍下自己,告訴自己:永不放棄!做好自己!」

採訪:張俊銘

攝影:陳順禎



■張家輝獲紅地毯最佳服裝獎的這身打扮,會否抄自米奇(右圖)?





鍾意就快D Share啦!