網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月28日 星期一

加眉變V煞 猜猜前靚女記者是誰?

加眉變V煞 猜猜前靚女記者是誰?



其他影片: >>










加眉變V煞 猜猜前靚女記者是誰?

單係睇張惡搞相,諗唔到呢位前靚女記者係邊個呢?佢就係前有線記者張寶華...即係20


00年10月,董建華赴北京述職時,張寶華反複追問江澤民是否「欽點」董建華連任香港特別行政區行政長官,江澤民大發雷霆,並公開斥責佢所問嘅問題係「too simple,sometimes naïve.」係喇,就係佢喇。

噚日張寶華去咗馬場出席愛彼女皇錶活動,著到紅噹噹咁,好明顯係要吸嚇財氣啦,又俾佢吸到喎,賺到多少lucky money,仲share埋上facebook fans page,再睇嚇佢個profile pic,真係同以前有啲唔同樣,有fans話「濃妝唔太啱你」、「妝over咗」,最搞嘢係竟然有網民貼咗呢幅相做留言,ps到寶華好似電影《V煞》(V for Vendetta)個面具男,仲話:「我玩嚇咋」...雖然呢個profile pic都成個幾月前upload,不過睇嚟佢都冇諗住要轉,亦都冇回應呢個留言...

張寶華以前仲喺有線嘅時候,已經係靚女一名,不過唔知係咪自從做咗寰亞傳媒集團高級副總裁之後,做嘢辛苦咗,冇時間做運動,發福咗少少,面都圓咗,不過唔緊要,豐滿先係福氣嘛!



鍾意就快D Share啦!