掃呢頁CODE去手機

2014年5月23日 星期五

[忽然1周 982] 「大煲」便宜攞盡力就唔出 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「大煲」便宜攞盡力就唔出

呢排網上有句話講得好啱,「日久不一定生情,但一定見人心」。用喺小生「大煲」度,簡直 fit曬。點解咁講?話說最近有行內老友同媽咪姐爆料,話有某眼鏡公司諗住送副眼鏡俾「大煲」戴,仲講到明唔使佢做特別宣傳,只要戴住影幅相,俾公司做內部 reference啫。 Well,可能「大煲」自覺近年好紅又搵到啦,最初無理到人哋。但過咗一排,可能探聽到人哋啲眼鏡係貴嘢,就叫助手上去拎眼鏡喎,仲要拎多兩副㖭!

好啦,咁人哋見「大煲」係上位小生,都唔介意豪俾佢。過咗一排,人哋都唔見「大煲」 send番佢戴住產品嘅相過嚟,咪打去問嚇啦。「大煲」回覆話唔知喎,亦唔打算 send。嘩!人哋一聽,真係火滾到呢!嗱,過橋抽板嘅極致,咪就係呢啲囉。唉,「大煲」份人咁「有品」,難怪咁多是非咯。

邊個係「大煲」?

1.捱過㗎。

2.高高大大。



鍾意就快D Share啦!