掃呢頁CODE去手機

2014年5月8日 星期四

[壹週刊 1261] 人到老年  79歲楚原腦退化 楚原,M1,




探熱針

人到老年  79歲楚原腦退化

活躍於五十年代電影圈,拍過無數經典電影,年屆七十九歲的楚原,近年已甚少公開露面。據了解,兩年前開始,家人發現楚原記憶力變差,經醫生診斷,證實患上腦退化症。

日日練書法

深居簡出的粵語影星南紅,去年罕有出席公開活動,當時被問到老公楚原的身體狀況,她沒有半點隱瞞。「佢老仲做得啲乜?個腦都唔得啦。」

其實當時楚原已被證實患上腦退化症,即使只是初期,但醫生仍建議他必須定期覆診食藥,並要多做刺激腦部的運動,希望藉此控制病情,不再惡化。

「屋企人大概兩年前發現楚原叔啲反應開始慢,於是同佢去做 body check,醫生做咗好多測試,證實佢係初期腦退化,情況唔算嚴重,可以食藥控制。對自己有呢個病,楚原叔初時接受唔到,好彩佢同媚姨(南紅原名蘇淑媚)都係樂觀嗰種人,慢慢就好啲。醫生建議楚原叔每日做啲刺激腦部嘅運動,而家佢成日喺屋企練書法,有時又去學太極。」知情者透露。

自楚原患病後,太太南紅全天候陪出陪入。

行動不便的楚原出入都要撐住枴杖。

謝絕應酬

患上腦退化的楚原要定期到診所覆診。

結婚四十七年,楚原與南紅是圈中出名模範夫婦。楚原患病後,近年身體亦大不如前,出入都要用枴杖。為照顧丈夫,南紅幾乎謝絕一切應酬,放棄自己的興趣,全天候陪伴左右。

「以前媚姨返好多興趣班,古箏、二胡、國畫,仲會約埋班朋友一齊練氣功,但自從楚原叔有咗腦退化症,記性差咗,脾氣又唔係咁好,加上行動唔方便所以唔願出街,媚姨唔放心佢自己喺屋企,停曬所有興趣活動,貼身照顧楚原叔,好似老公鍾意食雲吞,佢就日日整,又要成日提住佢食藥。」

同街坊傾偈

與楚原做了幾乎半世紀夫妻的南紅,老伴要去覆診,她亦不假手於人。當日所見,白鬚白髮的楚原,撐住枴杖,但精神不俗,同附近街坊亦有講有笑。

二人離開位於九龍城的寓所,坐的士到油麻地,只見也一把年紀的南紅細心攙扶丈夫上落車,之後行入一幢診所林立的大廈睇腦神經外科,在診所內逗留約半小時,攞完藥便坐的士返回寓所。

楚原 75歲壽宴,狄龍、元彬等邵氏舊友,都有出席。

拍過唔少無綫劇的楚原,自 01年拍完《陀槍師姐 3》後便開始淡出幕前。

名父名妻

現年 79歲的楚原(原名:張寶堅),是香港著名的導演和演員,其父張活遊是著名粵語片演員,在父親影響下,楚原早對電影製作產生興趣,並投身粵語電影編輯工作,筆名秦雨。 67年,與著名粵語片明星南紅結婚,是圈中模範夫妻。

楚原執導過百部電影,經典包括《可憐天下父母心》、《三少爺的劍》和《楚留香》等, 73年執導的喜劇《七十二家房客》,更打破當時香港開埠以來的票房。自從邵氏武俠片電影衰落,他亦減少執導工作,轉戰做演員, 98年獲香港金像獎頒發「專業精神大獎」, 00年全面淡出影視界。



鍾意就快D Share啦!