掃呢頁CODE去手機

2014年5月21日 星期三

42歲黎姿含淚 感激支持:我生活得好幸福 黎姿,




【退出娛樂圈6年】42歲黎姿含淚 感激支持:我生活得好幸福

2014-05-20 23:46:00



黎姿話感激大家對佢嘅關心

42歲靚媽咪黎姿,之前喺微博宣佈「BB」出世,大家以為佢又再生B,紛紛留言恭喜,就連阿嬌鍾欣潼都「中伏」,後來黎姿喺微博撰文致歉,佢解釋其實係佢嗰間皮膚護理中心開張,當正係BB出世咁,結果引起「美麗的誤會」。

而黎姿呢間皮膚護理中心,今日終於喺中環正式開張,婚後一直保持低調嘅黎姿,依然明艷照人,星味爆燈﹗

今日黎姿邀請咗圈中好友出席,包括張晉、童愛玲、陳法蓉、丘凱敏同張新悅等。可能太耐冇出席公開活動,黎姿兩度含淚感謝朋友同傳媒嘅支持,佢話:「退出娛樂圈6年,傳媒朋友好想知我近況,我黎姿o依家仲係別來無恙,生活得好開心、好幸福、好踏實、好充實,好enjoy家庭生活,我好鍾意湊我3個小朋友同照顧我老公。」完全感受到佢份喜樂,真係令人羨慕。

而剛度過40歲生日嘅張晉,透露老婆蔡少芬喺北京拍緊戲,不過都送咗頸鏈做禮物:「我同兩個女食飯慶祝已經好開心,大女係咁kiss我,仲同我朋友講『我真係好鍾意爸爸』,好似初戀一樣咁甜。」係啦,知個女同老婆錫哂你



42歲的黎姿,依然省鏡﹗



大班老友支持黎姿。



張晉話兩個女同佢食飯慶祝生日,感到好開心。



張晉話囡囡係咁錫佢,好似初戀咁甜。



(攝影:陳慧安)



陳法蓉喺微博貼相(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!