掃呢頁CODE去手機

2014年5月21日 星期三

謝安琪自組公司 拒簽老公加盟:佢好多人爭﹗ 謝安琪,




【新鮮娛頭】謝安琪自組公司 拒簽老公加盟:佢好多人爭﹗

2014-05-21 07:16:00



(攝影:陳俊強)

去年底病逝的香港大學藥劑系畢業生伍庭發,其抗癌故事感動人心,伍父決定為愛兒成立教育基金,並獲謝安琪(Kay)等演藝界人士,義助舉辦三場音樂會,希望籌得200萬至300萬元,資助有需要的港大學生,讓他們可作進修之用。

昨晚Kay於九展Star Hall舉行《伍庭發紀念音樂會──謝安琪交響夜》,明晚就輪到RubberBand﹑Joey Tang及C AllStar等演出。

Kay今晚身穿一條one piece長裙,她表示佩服伍庭發父母:「佢哋為延續囝囝精神,聯同好多港大學生及喇沙中學學生一齊搞,所有參與人士都係義務性質,雖然係義務,但今晚演出嘅,好多都係專業音樂人,交響樂手都係後生而且專業,希望透過呢個音樂會,將有意義人生及正能量傳播出去,今次籌得款項,希望幫到更多學生,將庭發生命延續落去,呢幾日聽到好多庭發生前故事,好感動,尤其係佢病發時間,仍堅持返學及考試,都好值得去表揚,今晚揀啲歌,係由庭發爹哋揀,其中一位係我嘅歌《活著》。」

問到會否將庭發的故事,與囝囝張瞻分享?Kay說:「會呀,因為佢阿爺門規好嚴,九點鐘要佢上床瞓,今晚嚟唔到睇,但佢(囝囝)整咗個紙黏土送畀庭發家人。」

另外,有傳Kay會簽約華誼兄弟,Kay聞言搞爛gag:「嚇?愛是懷疑?華誼兄弟歌手都好熟,例如張靚穎﹑陳楚生等,其實華誼係一間好公司,佢哋好有誠意同我哋聯絡及邀請我,但之後會唔會有合作呢?要等公司處理。」

問Kay是否放棄香港市場?她說:「梗係唔會,嚟緊會出廣東歌,仲會成立一間唱片公司,個名叫『邁亞音樂』,意思係邁向亞洲,旗下歌手有自己﹑師弟goldEN,再簽一啲出色歌手,詳情就要等(經理人)夏森美公佈。(你有冇股份?)有股份送畀我。」

問到是否不簽其他女歌手?Kay說:「梗係唔會,歡迎所有好歌手加盟,都好開心,開始有自己品牌。」

那麼會否簽老公張繼聰?她說:「佢0依家好搶手,未必呀,都好多人爭,加上佢0依家多線發展,有電視﹑電影及司儀。」

至於這間新唱片公司,是否由製作至發行都一手包辦?Kay謂:「係呀,將所有歌曲版權都自己擁有番,都係算係一個新做法,大膽嘗試,其實自己好享受indie公司,覺得好有家庭feel,規模係小啲,相處好溫暖,0依家規模再做大啲。」



謝安琪昨晚以性感打扮出席音樂會。









伍庭發父親



伍庭發(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!