掃呢頁CODE去手機

2014年6月20日 星期五

[忽然1周 986] 五次化療吊命 梁潔華:驚冇晒頭髮 梁潔華,MW,




上周三( 11日),黃日華與一班明星足球隊成員,到九龍灣運動場鬥波,其間他接受訪問時透露老婆梁潔華病情受控,「係不幸中之大幸。以前我好執著,依家我乜都化曬喇!」

娛樂喧

五次化療吊命 梁潔華:驚冇曬頭髮

去年底梁潔華被傳患血癌入院,但老公黃日華與女兒黃芷晴,夾曬口供否認梁潔華患癌,更指她只是患上白血病,短期內可以出院。

早前梁潔華被拍得再次入院,更指她暴瘦廿磅。無可奈何之下,黃芷晴終開腔承認母親患血癌。據知梁潔華患病半年來,已經五次進行化療,頭頂嚴重脫髮,病牀上喊住同老公呻:「我驚冇曬啲頭髮!」聞者心酸!

現時梁潔華因抵抗力低,要留院隔離,避免細菌感染。連日來頻撲探老婆的黃日華,精神相當憔悴,他向記者說:「生死有命,我睇得好化喇!」







周日( 15日),黃日華女兒黃芷晴出席活動時,主動拿出手機,向記者展示梁潔華近照,並說:「其實呢半年來,媽咪康復得好好。為咗唔想大家擔心,媽咪叫我公開佢嘅近照。」相中梁潔華戴上畫家帽,身穿藍色大衣,雖然未至於傳聞中暴瘦般嚴重,但身形明顯比病發前瘦一個碼。

近照曝光

梁潔華半年來病情反覆,傳聞不斷。不過從她近照中發現精神尚算不俗,只是要戴上畫家帽遮住頭頂。

齊陰假髮

梁潔華戴上齊陰假髮搽上紅唇與老公連體合照,非常恩愛。

梁潔華健康時面頰飽滿,還是雙下巴,當時有 110磅。不過有指她患病後暴跌廿磅至 90磅新低,對此黃日華說:「冇暴跌廿磅咁嚴重,一直都係 98、 99磅咁上下」

免疫力降至零

其實梁潔華發現自己患上血癌後,一直保持樂觀心態,希望擊退病魔。但奈何上天要試煉她的意志,血癌令她白血球下降,免疫力可以在短期內完全消失。為避免她受細菌感染,產生其他併發症,醫生勸喻她繼續留醫,出院遙遙無期。「佢(梁潔華)原本呢個星期出院,返沙田凱悅酒店休養。華哥仲搵人喺酒店房搞咗兩次消毒,但梁潔華病情有變,華哥只好日日繼續去醫院探老婆,真係好頻撲。」知情者說。

半年來,梁潔華經已進行過五次化療保命。從事保險業的她,雖然體會過種種生離死別,亦理解化療的副作用,但當她要真正面對時,仍難掩傷痛。「其實去到三月初第三次化療,佢經已冇咗六成頭髮。華哥知老婆唔開心,不停喺牀邊安慰佢,仲買咗好多頂帽送俾老婆。但第四次化療嗰陣,佢終於忍唔住,喊住同華哥講驚冇曬頭髮,真係陰功。」據知黃日華準備了幾個髮型與梁潔華相似的假髮,待她出院後幫她戴上。

頻撲探病

上周六( 14日)下午,黃日華繼續到浸會醫院探老婆。一直口罩不離的他,離開醫院後才肯除下口罩。

快速上電

煙癮甚大的黃日華除低口罩後,立即企在街上扯煙。唔夠四分鐘,他已經上行電,然後急戴番口罩,揸車返屋企。

收火慰安仔

以往黃日華經常猛火爆,試過一隻手拍爛化妝間玻璃門,但自從老婆患病後,他收曬火。鬥波當日,隊員許志安失波,黃日華錫住剛喪兄的安仔,更親切拍一拍他膊頭。

提高警覺

自從黃芷晴透露母親梁潔華患血癌後,黃日華立即成為傳媒追訪對象,因此他連日來警覺性甚高。周日( 15日),他步入醫院時啤實記者。

黃:乜都整定嘅!

由於黃日華寓所養了狗隻,故梁潔華患病後要搬去沙田凱悅酒店休養。今年 3月,本刊拍得她好友戚美珍現身酒店。

現時日日到醫院探老婆的黃日華,為避免老婆感染細菌,長期戴上口罩。上周三( 11日),他戴住口罩到球場踢波,對記者說:「因為佢抵抗力比平常人差,我依家都習慣咗戴口罩,我依家喺清潔方面都比以前落咗好多工夫。」他透露老婆情況已經好轉,「依家等度數(白血球指數)升番正常就 OK,因為佢做完每一次療程,所有好同唔好(血細胞)都殺曬,遲啲升番就出院。出院後每星期都要覆診一次,睇嚇有冇需要加血小板等等。」

雖然梁潔華病情受控,但甩髮問題持續,黃日華對此亦承認:「佢嗰時話好擔心冇曬啲頭髮,我話唔使驚,個個都會出番㗎!啲藥過咗就得啦,過多半年會正常番。」老婆重病,黃日華亦因此事改變人生觀,「哎!乜都整定嘅!生死有命,我睇得好化!」

醫藥費昂貴

有指梁潔華患病以來,黃日華使了足足二百萬保住老婆性命。雖然醫藥費及其他開支相當昂貴,但梁潔華從事保險業,理應可以得到足夠賠償,填補費用。

醫院

梁潔華每次入院做化療至少三星期,五次化療共十五星期,加上黃日華為了老婆不被打擾,特登訂了單人病房俾她。

單人病房:

每晚$3千× 105日( 15周):約$31萬 5千

醫生費用:約$15萬

化療醫藥費:約$50萬

其他雜費:約$3萬

$99萬 5千

酒店

梁潔華即使出院後,也不能返屋企休養,以防與狗隻接觸,因此她要入住沙田凱悅酒店養病。

豪華兩房臥室:半年租金約$50萬

專用車位:半年租金約$2萬

約$52萬

約$151萬 5千

腫瘤科醫生:換骨髓機會六成

近日有指現時在浸會醫院留醫的梁潔華化療無效,需要換骨髓救命。但內科腫瘤科專科醫生陸凱祖(圓圖)指,香港目前基本上只有瑪麗醫院做移植骨髓手術,他說:「白血病分慢性同急性,慢性可以口服標靶藥,急性則比較嚴重,用化療藥物殺死身體入面唔正常嘅白血球。」

他續指病人家人的骨髓符合機會率好低,「即使同父母所生嘅兄弟姊妹只有四分一機會可以配對。所以媽媽有白血病,丈夫及兒女嘅骨髓都不會啱用。不過香港有非親屬骨髓資料庫,只需一個月便可以搵勻香港及全中國,大約有六至八成機會。」



鍾意就快D Share啦!