網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月30日 星期一

至索嫲嫲戴蘊慧 曬35D等仔媾 戴蘊慧,




至索嫲嫲戴蘊慧 曬35D等仔媾



其他影片:>>






45歲戴蘊慧曬比堅尼 35D嫲嫲級身材索爆

現年45歲的至索嫲嫲戴蘊慧(真真),大前日到貝澳處女下海影比堅尼相,擁有35D、25、33弗爆身材的她,絲毫不比90後的𡃁模遜色,昨日真真接受本報電話訪問說:「Keep得好辛苦,成日跑步健身,𠵱家有97磅。」



■現年45歲的嫲嫲戴蘊慧,擁有苗條身材,果然保養得宜。

發夢保青春

問身材是否好過未生之前?真真說:「以前冇影過比堅尼,嗰時興一件頭,我諗應該冇大變,好多人問我點保養,除咗唔可以酗酒食煙,我又早睡早起,心態好緊要,相由心生,好多人偽裝,眼神冇咁乾淨,可能咁多年我冇乜喺社會做嘢,成日天馬行空發夢,有自己諗法,所以樣冇乜變,停留20歲心態。」



■處女下海著比堅尼影相,戴蘊慧不但身材索爆,長腿還很誘人。



對於被封為至索嫲嫲,真真笑說:「上次去鄺美雲嘅拍賣會,有位好耐冇見朋友問我點keep,另一位朋友話我做咗嫲嫲,佢聽到O曬嘴。我23歲生Bryan,佢又早結婚22歲做老竇,其實唔關我事,只係一切都嚟得早。唔好以為我做咗嫲嫲,我都渴望愛情,但享受暗戀過程多啲,我暗戀畢彼特(Brad Pitt),哈哈,我6、7年冇拍拖,習慣一個人嘅空間。」



■戴蘊慧自言雖然做了嫲嫲,但依然渴望愛情。

資料圖片



■至索嫲嫲戴蘊慧成功演繹不老的傳說,吸引美容和收身廣告商垂青。

收身拉鋸中

索爆的嫲嫲獲廣告商垂青,真真剛接了一個美容廣告,近期又斟洽收身廣告,她說:「傾緊收身,但廣告商要求室內影性感相,自己升級做咗嫲嫲,健康大前提最緊要,唔想太性感,室內著比堅尼接受唔到,覺得怪好似好賣弄,𠵱家拉鋸緊未簽約。」

採訪:皓騫

【7.1上街】 自己政府自己揀,直播7.1大遊行:

http://71.appledaily.com/



鍾意就快D Share啦!