掃呢頁CODE去手機

2014年7月28日 星期一

《我們的天空》撐自由行 批港人:攞綜援嗰啲,大部份都係香港人嚟0架




【呼籲包容】《我們的天空》撐自由行 批港人:攞綜援嘅大部份都係香港人!

2014-07-28 11:57:00



電視截圖

無綫新「實況劇」《我們的天空》昨晚播出一集,由朱璇飾演新移民的《同根生》,表面上是想帶出「中港融合締造雙贏局面」,但編審由劇集一開始至中段都不遺餘力地製造中港對立局面。劇中朱璇這個新移民辛勤善良,但因為種種誤會或「文化問題」(如隨地掉垃圾)即招來香港人破口大罵,左一句「新移民」右一句「強國人」,彷彿營造成香港人動輒罵人,但內地新移民來港、或自由行對香港帶來之衝擊及負面影響,卻只是輕輕帶過。

如其中一場,安排一名外籍教授與代表香港人一方的姚子羚閒談,提到對自由行的看法,該教授就說:「其實呢個係文化衝突,係可以化解,不過化解需要好長嘅時間,但經濟利益係實在嘅、係即時可以見到,要客觀平衡利害得失。」

鏡頭一轉,姚子羚回到家中,與姨仔談起新移民與自由行,姨仔就直指:「新移民搶床位搶學位搶綜援,呢啲咪造成我哋嘅中港矛盾囉!」此時飾演其兄長、職業是記者的胡諾言即謂:你咁講唔公平喇,攞綜援嗰啲,大部份都係香港人嚟0架!新移民嚟香港,都係做低下階層0架咋。」

可是,胡諾言及編審都未有交代,去年底終審法院已判決港府限制新來港人士申領綜援之規定屬違憲,換言之,意味居港滿一年嘅貧窮新移民即有資格申領綜援。

胡諾言又唱好自由行,其父于洋亦表示有競爭先有進步,更說了一句:「包容吓啦!」其女兒即問于洋,謂如果內地人在港隨地吐痰掉垃圾又是否包容?于洋即表示:「錯,應教導到佢哋入鄉隨俗為止!」







代表自由行一方…





用「外國勢力」講解









透過胡諾言的口,回應港人指摘內地新移民搶綜援一說。





幫助新移民及自由行「入鄉隨俗」。



代表另一種聲音的于洋:「包容吓啦。」



鍾意就快D Share啦!