掃呢頁CODE去手機

2014年7月11日 星期五

[忽然1周 989] 肥 Bob應承阿女戒煙又反口 Bob,林盛斌,MW,




迪士尼噴煙

今時今日阿 Bob係搵到錢,但食煙食得咁揚,之前佢仲應承咗囡囡要戒煙,但又冇做到,咁點先?

媽咪姐

肥 Bob應承阿女戒煙又反口

媽咪姐都好耐冇去過迪迪尼喇,啱啱呢個星期四放假,即刻約埋朋友仔去探嚇米老鼠。哈,竟然俾我撞到阿 Bob、黃光亮佢哋喺度拍嘢喎!見佢哋成班人喺度等 roll機期間,齊齊打邊爐!係《志明與春嬌》入面嗰啲「打邊爐」呀!

不過媽咪姐覺得最曳就係肥 Bob,睇佢吞雲吐霧,唔停口,之前仲口口聲聲應承寶貝女話要戒煙,嚟緊仲做第 3任爸爸㖭,唔好得把口至得㗎,肥 Bob!唔想老婆同囡囡食二手煙,快啲戒啦,喂。

黃光亮吹煙鬥,係就係大支嘢啲,不過佢都好識做,成日匿喺樹陰之中遮掩嚇,起碼冇咁礙眼。



鍾意就快D Share啦!