掃呢頁CODE去手機

2014年7月25日 星期五

[忽然1周 991] 招振強出走 11年突嗌離婚 吳茜薇:佢大陸唔止一個女人 吳茜薇,招振強,MW,




今日已變為肥師奶的吳茜薇周一( 21日)接受本刊訪問。提起過去十一年有老公等如冇老公,兩女有老竇等如冇老竇的日子,十分無奈。

滾熱辣

招振強出走 11年突嗌離婚 吳茜薇:佢大陸唔止一個女人

87年憑處境劇《城市故事》「蚊豬」一角彈起的吳茜薇, 92年下嫁金牌監製招振強後便宣布息影,並誕下兩女。

事隔 20多年,原來吳茜薇和招振強經已此情不再,二人正在搞離婚。據知十一年前已離家出走、多年來隱身於內地的招振強,前年忽然發律師信俾吳茜薇要求離婚,更反指對方收埋兩個女,令他不能盡父親責任。

多年來要獨力湊大兩個女的吳茜薇,其實已經接受冇老公的事實,如今又被離婚官司困擾,逼使她向本刊控訴招振強掟家用落地、招惹小三小四、懶理大女死活等罪狀。一個大好家庭被摧毀,吳茜薇哭着說:「只怪我睇錯人,佢大陸唔止一個女人!」









當年外形嬌滴滴的吳茜薇,如今經已變成 49歲的脹爆師奶。 92年下嫁招振強後,便決心退出娛圈,全職湊女。旁人以為她家庭生活美滿,但 03年沙士,改變了她和招振強的夫妻關係。

當年香港電視圈一片死寂,招振強有樣學樣北上搵食,點知一去冇回頭。吳茜薇對本刊記者說:「嗰年之後,佢攞番嚟屋企嘅錢唔多。喺大陸返嚟兩個月之後,又話接到 job再上去(北上),唔輪到我俾唔俾佢上去㗎!嗰時開始,招生已經唔似係我識嘅一個人。」

蚊豬彈起

87年才 22歲的吳茜薇憑《城市故事》「蚊豬」一角彈起,可惜之後再沒有代表作,最受矚目的人生代表作就是嫁俾招振強。

22年婚姻玩完

招振強與吳茜薇 92年 5月 18日,在紅棉道婚姻註冊處登記結婚,成為當時娛圈大事,吸引不少記者到場。

掟家用落地

招振強北上後只每隔幾個月返港一次俾家用,當時要照顧兩女生活的吳茜薇徬徨無助,但又唔敢向家人求救,「我當初完全唔聽父母勸阻去嫁招生,有困難時邊好意思同佢哋講。」為了生活,即使招振強亂發脾氣,吳茜薇只好忍氣吞聲。「 04年開始招生俾家用唔定時。 06年佢返咗嚟一次,我話冇錢,問佢攞家用,佢掟錢落地俾我。我又冇做錯嘢,我問你攞家用啫!你唔使掟俾我呀!幾千蚊都掟落地下,跟住鬧我黐線,特登開大度門俾隔籬鄰舍聽。我當時都有名氣,雖然肥咗少少,但都有人認得我㗎嘛!」自此之後,吳茜薇和招振強不相往還,雖然未辦離婚手續,但婚姻名存實亡。

而招振強失蹤期間,最惡劣時期吳茜薇連買奶粉、交學費都冇錢,要靠叔仔及娘家接濟。

提女兒爆喊

大女幼稚園第一年,都是爸爸招振強接送上學的,爸爸突然失蹤,大女接受不來,吳茜薇講到這裏悲從中來。

出埠拍拖

吳茜薇接受招振強追求後,二人經常去泰國旅行,還在當地影沙灘泳照。

幸福佗女

95年 4月,佗住 7個月身孕的吳茜薇與老公招振強去朋友家食飯。吳挨住那輛平治,是吳父特別叫司機接送女兒的座駕,可見那時生活相當富足。

大女兩歲時,吳茜薇與招振強在家中合照,當時仍是個幸福家庭的模樣,有誰想到不久後便破碎。

懶理大女患重病

自己受辱忍得就忍,最寃枉是兩個女自此沒有了爸爸。吳茜薇苦笑:「最初兩個女返學本手冊,我都要冒簽(父親名)。」她憶述當時母兼父職的苦況時,愈說愈激動:「大女好黐爸爸,以前讀幼稚園返學放學都係爸爸接佢。之後招生去北京唔見咗人,我負責接送。個女因為唔見爸爸發脾氣唔肯拖我隻手,仲大力打我個肚。但半年後有一日佢突然主動拖我隻手,嗰刻我喊咗出嚟。咁細個就要佢哋明白呢樣嘢!真係好殘忍。」說罷感慨落淚。

正當兩個女開始接受沒有爸爸的日子,好景不常, 08年大女 13歲時,突然患上免疫系統急病,要入深切治療部( ICU)隔離。大女經歷生死邊緣,吳茜薇此時將夫妻情仇拋諸腦後,希望招振強返港見大女。「醫生話佢(大女)好危險,隨時會冇命,我好驚。打電話俾招生叫佢即刻返香港陪個女,點知佢話冇錢買機票喎。佢可以唔再愛我,但唔可以唔盡做爸爸嘅責任。呢次我真正死心。醫生叫我搵佢爸爸簽名時,我話個女冇爸爸。」

生活慳家

做了十多年單親媽媽,吳茜薇做得最多的是一個人去超市購物,為兩個女今後的日子精打細算。

大女黐父親

吳茜薇大女自小便喜歡黐父親四圍去。不過自招振強離家出走後,大女經常因掛住老竇在課室喊,吳說:「對個女好內疚。」

細女叫錯爹哋

大女喜歡畫畫,但她童年時頻頻畫自己睇醫生的情形,而她的心更是碎裂的。細女亦試過將家庭醫生錯嗌做「爹爹」。

收埋多個女人

招振強是金牌監製,當然招惹不少女士埋身,吳茜薇當年曾親耳聽到招振強俾女人嗲。她對此記憶猶新,「佢返咗大陸九個幾月,俾我知道佢有第二個。有日我哋傾電話,佢冇收到線喎,俾我聽到有人講嗰啲嘢(小三嗲招振強)。嘩!聽完之後直頭傻咗,我不停喺電話大喊。依家諗番,唔知係咪佢特登俾我聽。」

現時二人已再冇聯絡,但吳茜薇透過友人得悉招振強在內地繼續風流。「佢喺大陸好多女人,第一個(女人)係好耐之前,依家嗰個已經唔係同一個人嚟㗎喇!」

網友鬧爆

當年因嫁招振強被千夫所指,吳茜薇背負小三之名廿多年,今日她婚變,有網友指是自作自受,吳茜薇是有苦自己知。但據知當年介入莊文清和招振強婚姻的女星,是當時知名花旦莊靜而。

圖片

早前吳茜薇獲《城市故事》拍檔冼米華梁思浩安排,上有線電視接受訪問。他說:「我本身唔識招仔(招振強),但作為男人結完婚走咗去,留低一堆蘇州屎,好唔負責任。」

曾拍過招振強監製的《新紮師兄》的關禮傑,表示對此事並不知情,他說:「我哋好多年冇聯絡,但佢拍嘢好認真,捉得好嚴。」

《 FACE》圖片

否認搶莊文清老公

當年有指因為吳茜薇介入,導致招振強和莊文清離婚,因此現在輪到吳茜薇遭內地小三破壞家庭,有網友就揶揄事件是天理循環。她肉緊說:「我唔係第三者,一定唔係第三者。佢同莊文清嗰時已經離咗婚三、四年, 89年招生追我, 90年我先接受佢嘅追求。佢哋結婚到離婚,我都未入行。」當時招振強為了將吳茜薇追到手,更拎出他和莊文清的離婚證明書表示誠意。

現時大女已經 19歲,細女亦 15歲,吳茜薇希望重出江湖。「我兩個女仲要讀大學,父母都老喇!我希望可以重新踏入娛樂圈。肥唔緊要,我可以做細細粒(陳嘉佳)媽咪㗎,鬥肥吖嘛!我可以 keep,但 keep咗靚唔靚得過葉蘊儀,冇人知㗎喎!」

至於身在內地的招振強,對吳茜薇所說還未表態,記者多次致電其手機,但他未有接聽。看來這單離婚 case仲有排搞。

曾與莊文清結婚

招振強與前任太太莊文清,是無綫第一期訓練班同學,之後兩人拍拖結婚,招振強的事業亦起飛,雄霸整個 80年代的電視劇,但他倆的婚姻卻告終。

律師:贍養費父母都要負責

失蹤 11年的招振強, 2010年入紙申請與吳茜薇離婚,並以找不到她為由,拒絕俾贍養費。但吳茜薇指招振強多年來拒接聽她電話,也甚少俾家用及照顧兩女。雙方各執一詞,仍在打官司。

有律師指這類官司存在很多灰色地帶。「因為男方有可能證明自己唔係冇做(俾錢照顧)。至於過去 11年冇俾家用同女嘅教育費,依家喺香港嚟講,父母雙方都要負責嘅,或者只會判男方俾番一半之類,但都要雙方講掂數,先至會判。呢類案件通常都有排搞。」

心理學家:單親子女要搵代替

臨牀身心行為學家李寶能,認為出身於單親家庭的小孩,容易因期待有父親或母親而尋找代替的人。他說:「這種本能喺心理學上同行為學上其實係一個好基本嘅概念。單親小孩遇到一啲令佢哋產生安全感嘅人而開心,即使佢哋冇開口叫對方做父親母親,但佢個心都會安定落嚟,呢種係一種替代關係。家長應該好好同小孩溝通,如果處理不當,小孩很易產生自卑或者怨恨。」

吳茜薇入行僅八年

84年,當時 19歲的吳茜薇,參加大台第十三期藝訓班入行,於 87年的處境劇《城市故事》中扮演「蚊豬」角色令她成名。但由於之後缺乏擔正主角機會,她 88年轉投亞視,在《小白龍》一劇反串演男主角。

之後她轉到台灣發展,與姜大衞、李婉華等合演過電視劇《刺馬》。 92年便與招振強結婚,退出娛樂圈生女。

吳茜薇之後參演多部古裝劇,但人氣已大不如前。

招振強搶手監製

招振強畢業於大台第一期藝訓班,其後他轉投幕後,由助導做起,然後升任編導、監製。他是 80年代的著名監製,製作了不少受歡迎及有口碑的電視劇集,例如鄭少秋的《倚天屠龍記》和周潤發、呂良偉的《上海灘》。

之後轉投亞視,由於電視部人事變動,他很快被解僱。 92年到台灣發展,之後再重返大台,監製由陳錦鴻演出的《新上海灘》。 2000年,他導演過電影《鬼名模》,票房和口碑極差,其後北上發展,但多年來代表作欠奉。

單親女星有排捱

娛圈女星日捱夜捱總望搵個好歸宿,不過萬一嫁錯郎,分分鐘要母兼父職,孭起供養子女包袱。

楊思琦

楊思琦與李泳豪分手後,火速避走美國秘密產女。有指 BB父親是前跳水運動員吳帥,不過男方隨即被揭於內地有正印女友。 12年,楊公開宣布女兒跟自己一樣姓楊,近年她密密以性感打扮搵銀獨力養女。

葉蘊儀

葉蘊儀 95年閃婚退出娛圈,誕下一對子女,不過結婚 4年她發現老公陳柏浩偷食離婚收場。為了獨力撫養仔女,她讀博士課程、藝術等,開設香港黏土藝術學院。前年她更復出拍劇,於大台師奶劇飾演「肥菜」一角。

圖片

吳綺莉

99年,吳綺莉為成龍誕下「小龍女」吳卓林後,帶同女兒移居上海相依為命。直至 11年她回流返港,高調宣布復出拍劇做主持,搵錢養女。

魔女蒲頭

除吳茜薇外,近年亦有唔少絕跡娛圈多年的藝人忽然蒲頭。有些變為凍齡魔女,有些則成為肥師奶。

莊靜而車房阿太

莊靜而於 80年代曾主演《 IQ成熟時》、《香城浪子》等劇集,更透點拍攝電影《山狗》。 83年她拍電視劇《老洞》與監製招振強傳緋聞。早前她舉家由加拿大回流返港,現為丈夫打理車房生意,持家教女。現年 54歲的她,發福富泰。

電影《山狗》

苗金鳳至索 old嬋

粵語片紅星苗金鳳,以《一水隔天涯》等代表作轉入電視圈,之後嫁電影公司老闆做少奶奶,經歷兩段婚姻。年過 60的她,早前復出拍劇做惡奶奶,她皮光肉滑加上弗爆的 26吋黃蜂腰,即時彈出。

《蘋果日報》圖片

景黛音防腐 OL

現年 52歲的景黛音,是 80年代花旦,她令人深刻印象有《鹿鼎記》中演建寧公主。她淡出嫁人後轉職保險界,幕前銷聲匿跡廿多年。年前她現身微博,狂 post自拍大頭相,大眼 V面、肌膚嫩如少女。不過早前有雜誌拍得她真人殘爆,指她微博索相全部 PS過。



鍾意就快D Share啦!