掃呢頁CODE去手機

2014年7月25日 星期五

[忽然1周 991] 周柏豪冇膽咀劉心悠 柏豪,劉心悠,心悠,周柏豪,MW,




心悠 BB同周柏豪街頭激吻,不過第一 take周柏豪成個人縮埋,仲緊張過心悠 BB。

媽咪姐

周柏豪冇膽咀劉心悠

周柏豪同劉心悠最近為電影《小姐誘心》趕戲,上星期媽咪姐咁啱經過大坑,竟然見到佢哋拍緊外景,周柏豪仲要當街跪地,向心悠 BB求婚㖭!

「大文豪」周柏豪成日喺微博發表佢嘅偉論,呢啲係個人言論自由,媽咪姐就唔評論喇!但係講到拍戲呢樣嘢,佢對住「宅男女神」心悠 BB,就唔夠專業囉!好多男演員為免涉嫌抽水,通常會事前溝通好晒,盡量一 take過收工。但佢呢,拍呢啲攬啜場面,拍咗幾 take都唔夠放,下下自動波就住就住。唉!導演葉念琛睇 playback睇到皺晒眉,心悠 BB見到咁,只好叫大文豪放鬆啲,加多兩錢肉緊快啲搞掂。要女仔開口,佢真係要檢討下囉!

周柏豪上星期喺大坑,當眾向心悠BB跪地求婚,仲出動到鮮花同戒指,好浪漫啫。不過啱啱停雨,地下好濕,周柏豪就住跪。

睇 playback嗰陣,導演葉念琛嫌周柏豪唔夠肉緊,劉心悠喺隔籬幫佢解畫,主動要求嚟多次。

周柏豪費事再激親導演,同劉心悠對稿嗰陣,就係咁問導演意見補鑊。

莊思敏同「黑仔」姜皓文演夫婦,未夠鐘埋位,佢哋就坐埋去劉心悠同周柏豪張枱吹水。



鍾意就快D Share啦!