掃呢頁CODE去手機

2014年7月21日 星期一

春卷出寫真裸.彩 唔益李思捷 春卷,李思捷,BKD_S,王寶寶,

春卷身材惹火,預告全裸寫真,城中男士已心癢癢,熱切期待。


春卷出寫真裸.彩 唔益李思捷

現年24歲的李思捷前女友春卷(王宝宝)向來作風大膽,曾經為自編自導自演的短片而穿着內衣追電車,擁有33C上圍的她身材勻稱惹火,多年來不時被邀推出寫真,但都被春卷一一婉拒。不過,最近春卷擬自資推出藝術寫真,更構思全裸上陣在身上畫彩繪,但就拒絕讓思捷充當攝影師,反而自爆曾讓其他前度為她拍裸照,未知思捷會否為此而恨得牙癢癢呢?

王宝宝於人氣節目《美女廚房》中以美味天使「春卷」而打響名堂,更聯同其他天使包括「柑桔」蕊蕊及「藍莓」劉俐推出寫真。今年蕊蕊與劉俐也分別推出個人寫真集,原來春卷亦密謀出寫真大計,更構思以全裸上陣,不過,她講明並非o靚模寫真,實行劃清界線。

想狙擊蕊蕊

春卷透露自從2009年出過寫真後,有不少書商游說她再出,但她認為比堅尼及內衣之類的相片了無新意,為狙擊蕊蕊,最近決定由自己一手包辦推出大膽前衞的藝術寫真,她解釋:「我今年24歲,想趁青春留倩影,拍一輯全裸寫真,打算叫彩繪藝術家喺我身上畫彩繪,再同背景合二為一,我識好多呢類藝術家,佢哋都有興趣,其實好多藝術家都好難搵到模特兒肯咁做,所以算係大家互相幫助。如果真係冇出版社投資,咁我自資出都冇問題。」

春卷作風大膽,曾讓前度拍床照。
  • 春卷作風大膽,曾讓前度拍床照。
春卷落定閘,唔使李思捷操刀拍寫真。
  • 春卷落定閘,唔使李思捷操刀拍寫真。

問到會否邀前度李思捷操刀擔任攝影師,春卷即時拒絕讓對方參與:「唔會,佢同影相無關係,影相唔係佢專長,而且我有班合作咗好耐又信得過嘅攝影師。(會唔會問思捷畀意見?)係我嘅書,我會自己搞自己諗,又唔係佢出書。我可能都會同佢講呢件事,但相信佢唔會畀意見,因為佢對我做嘅嘢都好信得過。(佢唔介意你影全裸照?)唔介意,同我熟嘅朋友都知我個人係點,哈哈!」問到她跟思捷拍拖時有否拍過親蜜照?她否認:「咁又冇喎!普通相就有。(冇拍過床照?)以前同其他人拍拖就試過,畀個男仔拍過我裸照。(你唔擔心相片會流出?)影得都預咗,如果驚當初就唔好影。」

春卷揸水槍瞓波波池,意態撩人。
  • 春卷揸水槍瞓波波池,意態撩人。
Big爆上圍,令人噴血。
  • Big爆上圍,令人噴血。
除剩胸圍及底褲,在上環街頭赤腳喪跑追電車成為熱話。
  • 除剩胸圍及底褲,在上環街頭赤腳喪跑追電車成為熱話。

非o靚模寫真

至於會否擔心寫真與o靚模寫真混為一談,春卷澄清自己並非o靚模,她笑言:「我年紀都唔細,而且我做咗模特兒9年,加上我參加過世界模特兒選舉,冇可能係o靚模。」她又再三強調寫真以藝術作出發點,她不屑地說:「我出得嘅寫真,一定係同o靚模唔同風格,相信唔會有人將我同佢哋去比較,當然我知道有啲o靚模寫真話係行藝術,但我真係睇唔到,我真係唔覺得,佢哋嘅藝術同我嘅好唔同。(會唔會避開書展時出?)咁又唔會,書展唔係淨係畀o靚模。」另外,春卷向來敢作敢為,她自爆最近到英國時,與朋友玩遊戲時輸給對方,最後要在身上一個位置穿環,問她是甚麼位置,她神秘地說:「邊度唔好講,總之係私密位,只係畀自己睇。」看來其寫真又多一個賣點。

王宝宝profile

年齡:23

三圍:33B、24、34

身高:170cm

入行經過:自小在英國讀書,回流返港後獲監製錢國偉賞識,2009年加入無綫,擔任《美女廚房》「美味天使」的「春卷」,同年,代表香港參加第廿一屆世界模特兒小姐大賽,奪「十佳選手」及「最佳愛心大使」獎項。早前撈過界做導演,自編自導自演短片之餘,更除剩胸圍及底褲,在上環街頭赤腳喪跑追電車成為熱話。

文:名人組



鍾意就快D Share啦!