網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月26日 星期六

陳奕迅兩年後退休 又關徐濠縈事? 徐濠縈,陳奕迅,




陳奕迅兩年後退休 又關徐濠縈事?

2014-07-25 21:30:00



陳奕迅噚日就喺台灣一個電台節目,話自己兩年後會休息。(資料圖片)

陳奕迅早前喺台灣一個電台節目,話自己兩年後會休息,唔想再工作,仲話個世界好大,要出去闖闖。呢一個消息一出,就立即有唔少阿臣嘅fans都唔開心,但係都有網民贊成佢退出呢一件事。

網民話:「唉...無咗佢,HK冇其他男歌手係頂到佢個位。」「消息令人傷心。」「大家真心想一個咁好嘅歌手退出?!真心一問:香港有幾多個神?!」「兩年無中文歌聽。」不過都有網民好支持佢嘅決定:「休息吓都好!」「勞碌咁耐應該要享受人生。」

但係都有網民將阿臣老拉埋嚟講:「唔係有個咁嘅a餐老婆?晨早都退得休洗而家唱到爛晒聲?」「唔係佢老婆, 抖左好耐啦, 使乜做得咁辛苦。」「好難啦, 佢老婆咁大洗, 唔夠佢揈, 可能是學以前啲歌手一模一樣出番嚟唱, 到時又話唔捨得啲歌迷。」



有網民就拉埋佢老婆落水。



有人都好支持Eason嘅決定。



又有網民批評佢近年嘅演出唔專業。



網民留言X1



網民留言X2



網民留言X3



網民留言X4



網民留言X5



網民留言X6



網民留言X7



鍾意就快D Share啦!