掃呢頁CODE去手機

2014年7月2日 星期三

[FACE 371 大專校園] 半年棄讀中大 科大索模鍾意 Danso夠癲! 黃慧慈 MF,




身高 173cm,亦是高材生, DSE考獲兩科 5星及 3科 5, Helen坦言會令不少男仔卻步:「雖然我將來都想做女強人,但女人最終都係想結婚生仔,所以希望可以喺大學搵男友!」

U花 U草

半年棄讀中大 科大索模鍾意 Danso夠癲!

科大出名讀書壓力爆燈,入得科大預咗要讀到天昏地暗,好多學生未入學先嚇驚。

但現讀科大工商管理 Yr.1的黃慧慈( Helen),去年本來已經在中大讀了半年,但忽然選擇退學,以同一次高考成績再報科大工商系,為終極會計師夢想進發之餘,仲想由中學乖乖女變喪玩妹,「科大唔係個個都係書蟲,我偏偏唔怕壓力大,希望上莊再玩埋 danso,入大學梗係要去盡」



其他影片:>>入科大跳舞






1.點解唔讀中大?

自做了 model後, Helen就愛上化妝,每次都會化靚靚出街:「除咗會計師,我都想做一啲化妝品牌的 MT(管理見習生),可以日日對住啲化妝品。」

上年經 JUPAS入咗中大經濟系,讀咗半年,發覺唔係好適合自己,一來我大部分朋友都入咗科大,二來我入 U都想上莊,我覺得科大上莊時,大家一齊著曬 full suit,好型好 pro啱我性格多啲,三來我想成為會計師,所以我讀咗一個學期就離開中大,我覺得科大文化啱自己多啲,於是用同一次成績再報 JUPAS。而停學呢半年我就全職做 modelling,拍過宣傳片、嚟緊我個廸士尼電視廣告就會出街,我喺香港都有幫會計學會行 catwalk㗎!

2.唔怕玩 danso又上莊太辛苦?

最初因貪靚而做 model,但後來 Helen發現靚的背後原來十分辛苦:「有時做 model要等 5、 6個鐘先正式埋位,之後影幾個鐘可能都係同一個甫士,同我初初諗做 model好舒服好唔同,畀我見識到好多嘢!」

我細個已經好鍾意跳舞,三歲開始跳芭蕾舞,中學開始轉跳 jazz,都跳咗十五年。聽講科大嘅 danso好癲好好玩,所以我好想加入。我知科大讀書好辛苦,但我喺中學好勤力讀書,所以入到大學想玩多啲嘢,想入 danso又想上莊,希望大學 4年唔係淨係得讀書,瞓少啲都冇所謂!

嚴父 管舞衣

由細到大都跳芭蕾舞、中國舞等較優雅的舞蹈,但 Helen(右)因為貪型,所以在初中就轉跳 Jazz:「我都哄咗爸爸媽媽好耐先俾我跳,當然都係唔俾著短褲短裙。」

客串 科大 model

未入科大前, Helen已經有參加科大的活動,客串幫會計系系會行 catwalk,「我都好想上會計系嘅莊,好期待一班人一齊著 suit莊好 pro咁影相。」

3.父母支持做 model?

由離開中大到做 model,身邊好多朋友都會覺得好衝動,到時入唔番大學,兩頭唔到岸點算,好在爸爸媽媽仍然全力支持我,話我都咁大個女,開心知自己做緊咩就得,仲話科大唔收我,就供我出外國讀。其實由到大父母都管得我好嚴,唔俾我同朋友出街,唔只夜街,朝頭早都唔得,買衫一定要俾佢哋過目,短褲短裙一定唔俾,但我細佬買衫出街都好自由,所以細個唔識諗都會嬲佢哋。正正因為中學咁嚴,所以入到 U我先想玩盡啲。但我亦唔會令父母擔心,做 model都唔影私影、唔著性感衫。



鍾意就快D Share啦!