網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月16日 星期三

[FACE 373] 松岡師妹攬肥腸戰胸模 松岡,BKD_S,MF,




名為「肥腸狂想曲之山內藍篇」嘅寫真 postcard,由山內藍搭屈臣氏廣告內的肥腸演繹,係就係有啲奇怪,但新鮮感加分。

FBI

松岡師妹攬肥腸戰胸模

書展週三( 16日)開鑼,今年除咗有「藍莓」劉俐、陳蕊蕊出寫真,仲有 42吋長腿、來自東京但擁有四份一中國血統的日模山內藍加入戰團。

山內藍大騷 42吋長腿,肥腸企埋去,當然令山內藍身材睇落更正!

現年 27歲,跟另一日模松岡李那同一經理人公司 Jam Cast嘅山內藍,為迎戰一班本地胸模,專登請埋因拍屈臣氏「脂肪當錢使」廣告彈起嘅肥腸(徐浩昌)合作。山內藍 16歲已經做 model,來港前喺上海工作,講到流利國語,做過電視節目主持,今次出戰書展,山內藍講明唔會跟足香港𡃁模嗰套。「我真的不明白為何寫真集只能賣弄身材,有些照片更加可以用低俗來形容。全裸了又如何?我不能接受推出和她們一樣的寫真集,讓自己留下人生污點。」 FBI聽聞山內藍同肥腸嘅寫真 postcard有故事有內容,遲吓仲孖埋肥腸拍網上短片,同讀者多啲互動咁話。



鍾意就快D Share啦!