網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月8日 星期二

盛品儒背女友咀o靚模 盛品儒,熱門,靚模,




盛品儒背女友咀o靚模



其他影片:>>






盛品儒背女友 夜媾嫩模 當街咀:傾公事

【灣仔】有過夜店「胸襲」𡃁模唐紫睿(Hazel)前科的亞視前高層盛品儒,雖已承認跟太陽城集團主席周焯華有米表妹蔡一鳳拍拖,兩人上月底孖咇在澳門亮相。有米蔡一鳳卻箍不實自稱靚仔的盛品儒,他大前日淩晨背女友帶火辣長腿𡃁模,到灣仔夜店gathering,雙雙high爆離場,意猶未盡,盛品儒猴擒當街啜爆𡃁模。

現年37歲自認靚仔高層的盛品儒,身邊女伴車輪轉,他先後撻著𡃁模、熟女,甚至人妻,女伴年齡層廣闊,口味多樣化。花弗浪子早前承認情定太陽城集團主席周焯華表妹蔡一鳳,女友家族資產超過20億,是澳門隱形富豪。盛品儒剛表態名草有主,卻未修心養性,上月底還以男主人身份撐女友蔡一鳳在澳門的新店開幕,但大前日淩晨他被本報發現在灣仔背女友偷嗒𡃁模,當街大做真人騷,偷食套餐「攬啜摸」全部做齊。



【大前日 2:30am 啜爆𡃁模】

■帶有醉意的盛品儒大前日淩晨在灣仔街頭啜爆長腿火辣𡃁模。



【女方獻吻】

■𡃁模主動咀爆盛品儒,兩人街頭肆意親熱。



【情侶拉筋】

■盛品儒與𡃁模隔住條欄杆,大玩情侶拉筋。



【正印女友】

■盛品儒上月底以男主人身份到澳門撐女友蔡一鳳新店開幕。資料圖片

飲醉爆粗鬧無的士

當晚淩晨2時多,記者在灣仔世紀酒店附近發現有一名帶有醉意的低胸長腿女子,在街上又除又穿外套,舉動誘人,原來同行的是隨時都chok爆的盛品儒,他也臉紅紅兼腳步輕浮走出馬路邊,兩人似消遣完準備等的士離開。High爆的𡃁模主動伸手拉著站在路邊的盛品儒,二人大玩情侶拉筋,有傾有講,說得興起齊齊爆粗大鬧無的士。

𡃁模爆粗後隨即拿出一支烏龍茶,跟盛品儒兩份飲,𡃁模主動的跟盛品儒嘴對嘴錫錫,其後他也回敬啜爆女方臉頰,𡃁模再出招伸手入盛品儒的衣襟摸胸,他也非常受落,兩人大做真人騷20分鐘,懶理途人目光。盛品儒和𡃁模繼續升溫,他心急找的士回家,偏偏十字路口街上卻沒有的士經過,盛品儒一度行出馬路中間,女方亦走近黐實如連體嬰,對於𡃁模的投懷胸壓,盛品儒似乎難以抗拒。



【交換口水】



半夜面試game girl

盛品儒和𡃁模街頭gathering,簡直倒模早前導演彭順偷嗒𡃁模李悅彤(Liddy)的拉筋、啜爆和胸襲等情節。記者昨日致電盛品儒,估不到他自動波招供,情況跟彭順一樣,他否認同行夜蒲女子是女友蔡一鳳:「因為我𠵱家搞緊動漫節,我叫啲friend幫我做嚇嘢。」是否找game girl?他說:「係呀。」兩人親熱斷正,盛品儒卻失憶:「冇,冇,冇,絕對唔係。」可是有圖有真相,盛品儒可擔心女友呷醋?他說:「唔會,佢好明白。」

盛品儒繼續解畫:「我近日整咗一間互聯網公司,裏面有啲project喺動漫節出。」順理成章要找game girl宣傳,不過為何身為老闆的他要親自面試揀女?他理直氣壯說:「冇辦法,我自己創業,好多嘢要自己搞。」揀女面試卻選半夜進行?盛品儒說:「我哋傾偈、飲嘢,卡拉OK輕鬆嚇。」盛品儒堅持女友不會呷醋,是否因為攞正牌出動?他說:「未呀,冇攞牌,呢排大家都比較忙。」記者再三追問盛品儒為何攬啜𡃁模?他再說:「冇,冇,冇,冇咀。」盛品儒又表示新經營的互聯網公司斥資七位數字。

採訪、攝影:盧妹、劉敏



【輕摸下巴】



【姣篤心口】



■盛品儒與𡃁模飲到腳步浮浮,當街親熱。

【學界佔中 黃竹坑現場】YouTube 重溫:

http://bit.ly/71march



鍾意就快D Share啦!