掃呢頁CODE去手機

2014年8月8日 星期五

[忽然1周 993] 方大同當薛凱琪「龜襪」 薛凱琪,MW,




身為主角之一嘅薛凱琪,排完舞頭冇洗,涼冇沖,換件衫即趕嚟出席首映,仲同方大同打情罵俏㖭。

媽咪姐

方大同當薛凱琪「龜襪」

呢期忙緊演唱會嘅薛凱琪( Fiona),早兩日都特登抽時間趕去出席自己演出嘅《閨密》首映。佢仲自爆排咗 6個鐘舞之後,冇洗頭沖涼,只係化個妝換件衫就衝住嚟。

近期轉型做瑜伽導師嘅 Coffee,當晚亦着到靚一靚出席,一到場就主動埋去同導演黃真真吹水,真係識撈。

咁就梗係要事關阿 Fi個「永遠緋聞男友」方大同幾俾面呀,一早到場支持。不過當記者問到佢哋算唔算閨密嗰陣。阿 Fi就咁答:「我就梗係當佢係我閨密啦,乜嘢心事都會同佢講。不過佢就一定會話:『係呀,烏龜個龜,一隻襪個襪呀嘛!』」 Well,大家千祈唔好以為薛凱琪嬲方大同,佢講呢句嗰陣,笑得不知幾 sweet呀。



鍾意就快D Share啦!