掃呢頁CODE去手機

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 深田恭子又造假 深田恭子,恭子,MW,




性感內衣加濕身透視, 32歲恭子魔鬼身材盡露,宅男鼻血要 hold住呀!

出外埠

深田恭子又造假

腰圓背厚係深田恭子嘅招牌,幾年前仲傳出佢一度失控暴肥㖭。不過今年 5月初, 32歲嘅深田又出惹火寫真,喺寫真集入面,不單肥大身材唔見咗,反之仲係要波有波、要籮有籮,銷量當然好但最近就俾傳媒爆料,話寫真集入面嘅深田,成個樣都 PS過。仲話佢拍寫真之前,偷偷去咗美國做溶脂手術塑造魔鬼身材咁話。

嗱,啲料係真唔係真?媽咪姐唔敢拗,但佢個樣就好明顯留有「入廠維修」過嘅「痕迹」,啱啱仲俾眼利觀眾發現「再造紋」,唔信?有圖有真相㗎﹗

其實恭子整容已唔係乜新聞,事關佢幾年前已被傳整容,可惜效果奇差,真係唔整好過整。

上星期二( 9日),深田恭子上節目,俾眼利觀眾發現佢唔止包面變 V面,笑起上嚟面部有凹凸不平坑紋,愈睇愈唔自然。所以懷疑佢又喺面部做過手腳。



鍾意就快D Share啦!