掃呢頁CODE去手機

2014年9月9日 星期二

呂慧儀誕8.8磅肥蟹籽 呂慧儀,




馮仁昭四圍超:呂慧儀誕8.8磅肥蟹籽



其他影片:>>






呂慧儀誕8.8磅珍寶蟹籽 中秋節一家團圓

噚日中秋節唔單止人月兩團圓,而且娛圈仲有喜事公佈,就係長腳蟹呂慧儀同老公黃文迪嘅蟹籽,原來已經喺大半個月前出咗世。呂慧儀噚日喺微博代B發言,宣佈話:「哈囉!我是珍寶蟹籽,出世重8.888磅,很好意頭哩!不過辛苦媽媽了,已經臥床休息大半個月,現在才精神一點可以幫我拍些照片。雖然我手長腳長撐得媽媽很痛,媽媽也元氣大傷,但看我現在健健康康媽媽就很滿足了!媽媽休息的時間,我先跟爸爸去賞月,祝大家中秋節快樂,人月兩團圓。」



■呂慧儀趁噚日中秋節喺微博宣佈蟹籽已經喺大半個月前出世,重8.8磅。微博圖片

噚日馮仁昭打畀黃文迪,佢話BB上個月14號出世,當日係順產,由於老婆生完後要照顧BB,兩公婆忙到噚日先公佈,其間呂慧儀就插嘴話:「所以生完咪冇咗半條人命囉!」黃文迪又話:「老婆餵人奶,一日食成6至8餐,暫時BB改咗英文名叫Anton。」

撰文:馮仁昭



呂慧儀、黃文迪



鍾意就快D Share啦!