掃呢頁CODE去手機

2014年9月9日 星期二

向太轟周星馳 甄妮加隻腳 去數落明星就有失風度 向太,甄妮,周星馳,




【死咬唔放?】向太轟周星馳 甄妮加隻腳: 去數落明星就有失風度

2014-09-09 16:50:00



(左 甄妮fb圖片)

因為「房東涉毒」一事而隔空爆發罵戰嘅甄妮同向太陳嵐,因為甄妮嘲諷房祖名腦生蟲,向太睇唔過眼世姪被人咁鬧,開腔反擊甄妮:「我唔信佢後生冇做錯事」兩位重量級人物你一言我一語,真係劇戲性過電影。

而向太噚日亦忽然受訪鬧爆周星馳,替老公向華強平反,皆因早年周星馳所拍下嘅電影,好多都係佢哋出品。今日甄妮又忽然喺fb加隻腳,發表一下意見話:

「電影公司老闆捧明星,便宜簽長約,獨家使用就是要賺錢嘛!明星拍戲就是要老闆先捧紅又賺錢才有別人邀約嘛!電影公司拍戲上演就是要賺大錢嘛!通啊!

那老闆除了要明星替你賺錢外,平時不拍戲時還要配合你們的脾性討你們歡喜,這也太強人所難了吧!老闆們當初你是怎麽起家的,可別忘記,你們的一切不都是明星替你賺來的嗎?幾十年後再去數落明星們就有失風度了,今天看在你家財萬貫的份上,就英明一次吧!」

當中說明星「還要配合你們的脾性討你們歡喜」,明顯係話周星馳被指不願配合片方出席首映,甚至要人跪求先肯出席。而一句「你們的一切不都是明星替你賺來的嗎?」唔知向太聽到又有咩感想?



甄妮fb



向太為幫老公向華強平反,受訪鬧爆周星馳,引來外間好大反應。



鍾意就快D Share啦!