網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月20日 星期六

客廳篇:又啜又按摩 王菲攤梳化 與霆鋒玩手調情 霆鋒,王菲,謝霆鋒,




【短片】【鋒菲復合】客廳篇:又啜又按摩 王菲攤梳化 與霆鋒玩手調情

2014-09-20 19:00:00



其他影片:>>






鋒菲玩手調情 又啜又按摩

謝霆鋒就去咗王菲嘅香閨,當中當然就有咀嘴嘅場面,兩人同熱戀情侶一樣,非常親密溫馨,而依家就有全港獨家嘅片段,見證了兩人最sweet sweet一面。

片段一開頭,就可以睇到霆鋒同阿菲兩個喺梳化上面卿卿我我,阿菲就瞓喺度,而霆鋒就坐喺身邊,期間阿菲仲興奮到踢晒腳,傾咗一陣,霆鋒就要去廚房,不過喺起身之前,霆鋒就錫咗阿菲嘅手仔先走,真係好sweet喎。

阿菲喺霆鋒去咗廚房之後,就一個人坐喺梳化睇電話,後來霆鋒出返嚟,阿菲又瞓喺度,霆鋒就好sweet咁摸阿菲嘅手仔,好似幫佢按摩咁添。



兩個真係好sweet喎!







錫手手喎!





霆鋒捉住王菲手仔。



按摩手仔。



鍾意就快D Share啦!